اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان هشتمین دوره مسابقات مچ‌اندازی گیلان

16 ورزشکار مچ‌انداز برتر گیلان به رقابت‌های کشوری راه یافتند

هشتمین دوره مسابقات مچ‌اندازی گیلان با راهیابی 16 ورزشکار برتر این استان به مسابقات کشوری در صومعه‌سرا به کار خود پایان داد.

16 ورزشکار مچ‌انداز برتر گیلان به رقابت‌های کشوری راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، دبیر هیئت پرورش‌اندام، مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ گیلان عصر امروز در پایان هشتمین دوره مسابقات مذکور در سالن فارابی این شهرستان اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات مچ‌اندازی گیلان با شناسایی و معرفی نفرات برتر به میزبانی صومعه‌سرا به کار خود پایان داد.

علی‌بخش ‌محمدی با بیان اینکه مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی گیلان با نام جام رمضان برگزار شده است، تصریح کرد: در مجموع 51 ورزشکار در رده‌های سنی مختلف در این دوره از مسابقات مچ‌اندازی شرکت کردند.

وی افزود: 51 ورزشکار شرکت کننده در قالب 21 تیم از باشگاه‌های فعال استان بودند.

دبیر هیئت پرورش‌اندام، مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ گیلان با اشاره به رده‌های سنی افراد شرکت کننده در هشتمین دوره از مسابقات مچ‌اندازی این استان، یادآور شد: شرکت کنندگان در سه گروه سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان یا ارشد در این مسابقات حضور داشتند.

وی ‌حضور شرکت کنندگان در مسابقه مچ‌اندازی را در هشت اوزان مختلف عنوان کرد و متذکر شد: در پایان مراحل متعدد مسابقه بالغ بر 16 ورزشکار برتر گیلان به مسابقات مچ‌اندازی کشور راه یافتند.

به گفته محمدی، مسابقات مچ‌اندازی مرحله کشوری در دهه نخست شهریور امسال در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی به نتایج تیمی رده‌های سنی جوانان و پیشکسوتان به تفکیک اشاره کرد و گفت: در نتایج تیمی در رده جوانان باشگاه‌های «فروتن ماسال»، «هیئت تالش» و «فرازمند رشت» به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت پرورش‌اندام، مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ گیلان خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های «هیئت تالش» در مقام نخست، «المپیک صومعه‌سرا» در مقام دوم و «فروتن ماسال» نیز در رتبه سوم جای گرفتند.

وی یادآور شد: تیم «فرازمند رشت» و «المپیک صومعه‌سرا» نیز در رده سنی پیشکسوتان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول