اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی به اقدام استاندار

بازگشت مأمور به خدمت‌ها متوقف شود / وزارت کشور باید اقدام کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: نامه‌ای که استاندار به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای بازگشت نیروهای مأمور به خدمت که به عنوان فرماندار و بخشدار مشغول خدمت بوده، باید سریع‌تر متوقف شود.

بازگشت مأمور به خدمت‌ها متوقف شود / وزارت کشور باید اقدام کند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه اخیراً نامه‌ای از سوی استاندار به این مراکز ارسال شده است، اظهار کرد: وزارت کشور تنها دستگاهی بوده که بر‌اساس قانون می‌تواند از ادارات مورد نیاز برای تصدی فرمانداری و بخشداری استفاده کند و هیچ‌گونه منعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حتی نیاز به موافقت مبدأ هم برای به‌کارگیری نیروها وجود نداشته از این رو این اقدام استاندار برای بازگشت نیروهای مأمور به خدمت باید متوقف شود.

جعفری افزود: استاندار جدید در دولت منتخب در این زمینه باید تصمیم‌گیری کرده و شایسته نیست تا با این‌گونه اقدامات دلسردی در نیروهای نخبه بومی که عمدتاً در مسئولیت‌های فرمانداری و بخشداری مشغول خدمت بوده به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: هیچ ضرورتی وجود نداشته که در مسئولیت‌های استانداری، فرمانداری و بخشداری صرفاً از نیروهای وزارت کشور استفاده شود کما اینکه برخی از استانداران نیز از بدنه وزارت کشور نبوده و در گذشته هم روال به همین شکل بوده است.

به گزارش فارس، اخیراً استاندار خراسان شمالی با ارسال نامه به فرمانداری، بخشداری و برخی از دستگاه‌های استان خواستار بازگشت نیروهای مأمور به خدمت به محل سابق خدمت خود شده است.

انتهای پیام/63002/‌ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول