اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران انسجام خاصی ندارند/ 90 درصد خبرنگاران این شهرستان جوان هستند

فرماندار گچساران با بیان این‌که جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران انسجام خاصی ندارند، گفت: انسجام اصحاب قلم در بیان و انتشار مسایل و تلاش برای برطرف کردن مشکلات آن تأثیر بسزایی در فرایند توسعه شهرستان دارد.

جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران انسجام خاصی ندارند/ 90 درصد خبرنگاران این شهرستان جوان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با قلم بی طرفی اعتماد عمومی جامعه را به رسالت حرفه‌ای خود جلب کند.

وی با تأکید بر قدردانی از خبرنگاران شهرستان ادامه داد: فعالان رسانه‌ای در تمام مناطق اقدام به انعکاس اخبار و ارسال آن به رسانه‌های استان و کشور می‌کنند که در این روز باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشت.

فرماندار گچساران بر آمادگی ادارات در راستای همکاری در باشکوه برگزار شدن مراسم 17 مرداد روز خبرنگار تأکید کرد و ابراز داشت: انتظار می‌رود با همکاری نزدیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، این روز از تلاش فعالان عرصه رسانه قدردانی شود.

شفیعی ابراز امیدواری کرد: ‌با برگزاری این نشست و تعامل با خبرنگاران فصل جدیدی در این راه آغاز شود.

وی گفت: رسانه‌ها و رسانه‌های محلی و استانی در انعکاس اخبار و وقایع این شهرستان نقش برجسته‌ای داشته‌اند که جای تحسین دارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران انسجام خاصی ندارند، افزود: انسجام اصحاب قلم در بیان و انتشار مسایل و تلاش برای رفع مشکلات آن تأثیر بسزایی در فرایند توسعه شهرستان دارد.

شفیعی تصریح کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی مطلوب و جامع از مطالبات شهرها و روستاها می‌توانند زمینه پیگیری نیازهای مردم را از سوی فرمانداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه یکی از مهم‌ترین ابزار فرهنگی در جامعه است، یادآور شد: حمایت و تقویت رسانه‌ها در بهبود سطح فرهنگی جامعه می‌تواند اثر مطلوبی داشته باشد.

شفیعی به نقش رسانه‌ها در توسعه همه جانبه اشاره کرد و ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید همکاری لازم را با خبرنگاران برای تقویت اطلاع‌رسانی از رویدادهای منطقه داشته باشند.

وی با بیان این‌که 90 درصد از خبرنگاران این شهرستان جوان هستند که این خود جای خوشحالی دارد، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز خبرنگار و افتتاحیه اتاق فکر خبرنگاران در هفته آینده ضرورت دارد.

انتهای پیام/82014/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول