اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

زیرساخت‌های مناسب برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرضا ایجاد شده است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، زیرساخت‌های مناسب برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرضا مهیا شده است.

زیرساخت‌های مناسب برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرضا ایجاد شده است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: منطقه جنوب استان اصفهان به لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در حوزه صنعت و کشاورزی در جایگاه فاخری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برهمین اساس نسبت به اجرای طرح مطالعاتی و تصویب منطقه ویژه اقتصادی نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان شهرضا اقدام شده است.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه احداث این منطقه ویژه اقتصادی نقش بسزایی در رشد و تعالی صنعتی استان اصفهان دارد، افزود: براساس سیاست گذاری‌های انجام گرفته، تمامی امکانات، خدمات و زیرساخت‌های لازم برای آغاز عملیات احداث این طرح عظیم مهیا شده است و انتظار داریم با حمایت و پشتیبانی دولت جدید زمینه تحقق این امر مهم در آینده نزدیک مهیا شود.

وی با اشاره به تاثیرات سازنده احداث این منطقه اقتصادی در راستای تحقق اشتغال پایدار گفت: کمبود محسوس بودجه عمرانی کشور در طول چند سال گذشته از مهم‌ترین دلایل عدم اجرای این طرح بزرگ به شمار می‌رود.

حیدرپور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان شهرضا به لحاظ وضعیت فعالیت‌های صنعتی در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است، ادامه داد: حوزه صنعت از جایگاه مهمی در زمینه ایجاد اشتغال در جامعه برخوردار است و در طول سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی شهرضا به دلیل عدم دریافت تسهیلات مناسب با مشکلات زیادی مواجه شدند که امیدواریم با تدبیر و درایت دولت روحانی زمینه شکوفایی کامل استعدادهای صنعت گران این منطقه مهیا شود.

وی با تشریح وضعیت اشتغال در سطح شهرضا و مقایسه آن با برخی از شهرهای استان گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود، شهرستان شهرضا به لحاظ وضعیت اشتغال نسبت به برخی شهرهای استان اصفهان در موقعیت مناسبی قرار دارد و برای دست‌یابی به اهداف بزرگ در این حوزه نیازمند اتخاذ سیاست‌های حمایتی مناسب از سوی بانک‌ها هستیم.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه تحقق حماسه اقتصادی باید از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد، اضافه کرد: اجرای طرح عظیم و سازنده منطقه ویژه اقتصادی شهرضا از مصادیق تحقق این امر مهم است که انتظار داریم با اختصاص بودجه مناسب اجرایی شود.

نماینده مردم شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت احداث باند دوم محور شهرضا به مبارکه اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، مقرر شده مجتمع فولادمبارکه به دلیل بهره برداری مستمر از این محور مواصلاتی نسبت به مشارکت مالی با اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در زمینه این طرح اقدام کند که با پیگیری‌های مداوم انجام گرفته باید در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح مهم باشیم.

انتهای پیام/63011/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول