اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

خبرنگار متعهد بدون حب و بغض مسائل را منعکس می‌کند

فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی هستند و خبرنگار متعهد کسی است که بدون حب و بغض مسائل را منعکس کند.

خبرنگار متعهد بدون حب و بغض مسائل را منعکس می‌کند

فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس برعهده خبرنگاران است، گفت: خبرنگار صادق و متعهد کسی است که در ارایه نقدها و انتقادهای دلسوزانه بدون حب و بغض‌های شخصی و به دور از حاشیه‌ها طرح مسائل جانبی و بی‌فایده، پرهیز از غرض‌ورزی‌ها به وظیفه ذاتی خود عمل کنند، به یقین حرکت اصلاحی جامعه اتفاق افتاده و حرمت‌ها و جایگاه‌ها حفظ می‌شود.

وی قلم خبرنگاران را بسترساز تحولات جامعه دانست و گفت: 17 مرداد یادآور روز خبرنگار و روز میثاق و تکرار میثاق حق نوشتن و از حق نوشتن و شهید صارمی، اراده محکم، استوار و عمل مجاهدانه انسانی که برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا کرد و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد.

رشیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، حیدریان و دیگر شهدای عرصه خبر افزود: خبرنگاران متعهد شهرستان پلدختر با عشق، ایمان و تعهد، رسالت پیام‌آوری خود را به نقطه ظهور رسانده‌اند و برای افزایش حرمت‏ها، توسعه و ترویج ارزش‏ها و حرکت به سمت حق و انصاف و دور کردن انسان‏ها از پلیدی‏ها قلم می‌زنند.

این مسئول گفت: خبرنگاران برای آگاهی تنویر افکار عمومی و سعادت جامعه گام برداشته و رسالت خود را به خوبی و به احسن وجه انجام می‌دهند.

رشیدی تصریح کرد: امانت‌داری مهم‌ترین شاخصه خبرنگاری و حضور آنان در عرصه‌های مختلف و پیگیری مسائل و مباحث در زمینه‌های گوناگون کمک بزرگی به مسئولان است.

فرماندار پلدختر متذکر شد: ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی و کاری عام‌المنفعه و پیگیری‌های خبرنگاران متعهد سبب احیا شدن حق و حقوق مردم و پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی شاخص‌های یک خبرنگار را مردم‌دوستی، مقید بودن به اخلاق و ارزش‌های اخلاقی، صدق و صداقت و راستی دانست و افزود: بیداری اسلامی مرهون اطلاع‌رسانی خبرنگاران و آنان افسران خط مقدم نبرد با جنگ نرم دشمن هستند.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگاران از انتقادهای ناعادلانه جلوگیری کنند و نقدهای منصفانه و هوشمندانه و عالمانه را برای شکوفایی توسعه همه جانبه شهرستان داشته باشند و با قلم خود مدافع منافع ملی باشند.

رشیدی با بیان اینکه خبرنگاران صاحبان قلمی هستند که دارای قداست، عزت و منزلت است، متذکر شد: خبرنگاران صاحبان خرد و به عنوان اصحاب قلم و اندیشه همواره زبان گویا و حقیقت‏جوی جامعه هستند که با چشمان تیزبین و نگاه واقع‏‏بین، مسئولیت مهم آگاه‏سازی و اطلاع‏رسانی و انعکاس اخبار و گزارش‏های مختلف را به عهده دارند.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول