اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مردم بحرین با وجود سرکوب به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهند

در پی کشته شدن ۲ شهروند بحرینی به دست نیروهای سرکوبگر رژیم آل‌خلیفه، تظاهرات باشکوهی در جزیره «الستره» برای تشییع این دو تن برگزار شد.

مردم بحرین با وجود سرکوب به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، در پی شهادت «علی البصری» و «محمود العرادی» به دست نیروهای سرکوب گر آل خلیفه، تظاهرات باشکوهی برای تشییع پیکر این دو جوان برگزار شد.

معترضان با سر دادن شعارهایی علیه حکومت خواستار سقوط آن شدند و تأکید کردند که تا محقق شدن کامل مطالباتشان به اعتراض های خود ادامه خواهند داد.

در همین راستا هزاران زن و مرد از اهالی جزیره الستره با به دست گرفتن شمع در منطقه وادیان مراسمی تحت عنوان وداع با قهرمانان را اجرا کردند.

«هادی الموسوی» مسئول بخش آزادی بیان و حقوق بشر جمعیت وفاق بحرین نیز از عملیات حمله به خانه های فعالان بحرینی در طول ماه مبارک رمضان از سوی رژیم حاکم انتقاد کرد.

موسوی در نشستی خبری تأکید کرد که در طول ماه ژوئن گذشته 208 شهروند بحرینی بازداشت شده اند که یک نفر از آنها زن بوده و 19 کودک نیز در میان بازداشتی ها حضور داشته اند.

وی افزود: 170 شهروند دیگر زخمی شده اند و 648 خانه مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفته اند.

موسوی تأکید کرد با توجه به نزدیک شدن به تاریخ (14 آگوست) روز اعلام عصیان مدنی جریان تمرد، اقدامات سرکوب گرایانه رژیم بحرین در ماه رمضان نیز افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول