اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قانون تصویب می‌کنیم اما به قانون عمل نمی‌کنیم

پزشکیان: حق نداریم افراد را به خاطر فقر از امکانات بهداشتی محروم کنیم

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما به عنوان نماینده و مسئول وعده می‌دهیم، قانون تصویب می‌کنیم، ولی به قانون عمل نمی‌کنیم در حکومت اسلامی حق نداریم افراد را به خاطر بی‌پولی از امکانات بهداشتی محروم کنیم.

پزشکیان: حق نداریم افراد را به خاطر فقر از امکانات بهداشتی محروم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مسعود پزشکیان ظهر امروز در جمع مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان بناب با تأکید بر قرار دادن تقوا توسط مسئولان نظام در سرلوحه کار خود افزود: ما به عنوان نماینده و مسئول وعده می‌دهیم، قانون تصویب می‌کنیم، ولی به قانون عمل نمی‌کنیم و از طرف دیگر انتظار داریم حکومت اسلامی و حکومت عدل علی(ع) در کشور پیاده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرهیز مسئولان از باندبازی و جناح بندی خاطرنشان کرد: اگر در این کشور افراد کار بلد و مدیران باسابقه را کنار زدیم و در مقابل نزدیکان خود را به مسئولیت‌ها منصوب نمودیم؛ ‌آن موقع خیانت کردیم.

این نماینده مجلس سپس با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) و نامه مالک اشتر خطاب به استانداران و مسئولان آن زمان و توصیه و تأکید آنها به رعایت حال محرومان جامعه گفت: من تصورم این است اگر به فرمایش امام علی(ع) و دستورات قرآن عمل می‌کردیم، کشور ما امروز گلستان بود.

حق نداریم افراد را به خاطر بی‌پولی از امکانات بهداشت محروم کنیم

پزشکیان ادامه داد: امروز تمام بخش‌ها را در کشور به بخش خصوصی داده‌اند، ولی بهداشت مردم را به بخش خصوصی نداده‌اند. چون که در جمهوری اسلامی ما حق نداریم افراد را به خاطر بی‌پولی از امکانات بهداشتی محروم کنیم.

وی یکی از وظایف حکومت را رسیدگی به حال محرومان ذکر کرد و افزود: متأسفانه هنوز در این بخش با مشکل مواجه هستیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه مردم بناب در پای صندوق‌های رأی گفت: قطعاً این حضور مردم بود که صدای خود را به مسئولان رساندند.

غیبت، تهمت و افترا در سیاست زیاد شده است

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه ماه رمضان را ماه تقوا و مغفرت دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای گرایش انسان به اخلاق نیکو، سیره پاک و کارهای نیک و پسندیده است.

حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی با بیان اینکه موضوع غیبت، تهمت و افترا در سیاست زیاد شده است؛ افزود: مطلبی که به آن یقین نداریم در مورد آن اظهار نظر نکنیم.

وی تأکید کرد: آفت سیاست‌بازی بحث افترا، تهمت به یکدیگر در جامعه است و امیدواریم ما نمایندگان در مجلس و شما جامعه فهیم بنابی از این آفت دوری جوییم.

حجت‌الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: فاصله گرفتن از اخلاق و معنویت در جامعه باعث به وجود آمدن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول