اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران انتظامی صورت گرفت

انهدام باند سارقان قطعات درون خودرو در ممسنی

با تلاش ماموران انتظامی ممسنی استان فارس سارقان درون خودرو در این شهرستان دستگیر و 7 سرقت درون خودرو از آنان کشف شد.

انهدام باند سارقان قطعات درون خودرو در ممسنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی ممسنی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند سرقت درون خودرو در سطح این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

داوود امجدی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان شناسایی و هنگامی که با یک خودرو پراید در حال سرقت بودند، مشاهده شدند.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو و دستگیری سارقان را داشتند آنها که سه نفر بودند، بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اضافه کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی شد و تحقیقات بیشتر در مورد دستگیری دو متهم دیگر همچنان ادامه دارد.

*سارق منزل در شیراز دستگیر شد

بر اساس این گزارش، همچنین یکی از شهروندان به ماموران کلانتری جام جم شیراز مراجعه و اظهار کرد: به اتفاق خانواده برای سرکشی به منزل بستگان خود رفته بوده که پس از مراجعت متوجه می‌شود منزلش واقع در خیابان نارون مورد سرقت واقع شده است.

در ادامه پرونده به پلیس آگاهی ارسال و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران متوجه شدند سارق 25 ساله اهل و ساکن بخش قائمیه از توابع شهرستان کازرون است.

تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان کازرون اعزام شدند و در یک عملیات منسجم سارق را در قائمیه دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.

در تحقیقات انجام شده 10 سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از وی کشف و مشخص شد که او مقادیری از طلاجات مسروقه را به شخصی فروخته که این مالخر نیز دستگیر شد و به خرید اموال مسروقه اقرار کرد.

صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و هر دو نفر با قرار قانونی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/2448/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول