اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان:

خبرنگاران در توسعه و ترویج ارزش‏ها بیشتر بکوشند

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: خبرنگاران باید همچون گذشته در توسعه و ترویج ارزش‏ها بیشتر بکوشند.

خبرنگاران در توسعه و ترویج ارزش‏ها بیشتر بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ایرج کارخایی امروز با صدور پیامی به اصحاب رسانه اظهار کرد: همه ساله به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی در 17 مرداد 77 که در حین انجام وظیفه مقدس اطلاع‏رسانی در افغانستان به درجه رفیع شهادت رسید، این روز را به عنوان روز خبرنگار نامیده‏اند.

وی تصریح کرد: روز خبرنگار گرامیداشت حرفه خبرنگاری و ارج ‏نهادن به تلاش گروهی از فرهیختگان و آگاهان جامعه است که تمام هم و غم و تلاش خود را در راه اطلاع‏رسانی، انتقال آگاهی به مردم عزیزمان قرار داده‏اند و این، نشان‏گر جایگاه و منزلت و شأن ارزشمند خبرنگاران عزیز است.

وی بیان کرد: روز خبرنگار، از طرف دیگر مسئولیت‏ها، وظایف و رسالت سنگین را که خبرنگاران مستعد با قلم خود که دارای حرمت و بزرگی خاصی است و خداوند منان به آن قسم و گواه داده، متذکر می‏شود که باید بیش از پیش در پاسداشت حفظ کرامت خبرنگار و قلم گام برداشت.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: خبرنگاران صاحبان قلمی هستند که دارای قداست، عزت و منزلت است؛ قلمی که آگاهی، دانایی و حق و عدالت را می‏نگارد و خبرنگار متعهد به رسالت خود، بار سنگینی بر دوش دارد و آن هم استفاده مناسب از قلم خود برای افزایش حرمت‏ها، توسعه و ترویج ارزش‏ها و حرکت به سمت حق و انصاف و دور کردن انسان‏ها از پلیدی‏ها و چالش‏های فراروی او، خبرنگاران به عنوان اصحاب قلم و صاحبان خرد و اندیشه همواره زبان گویا و حقیقت‏جوی جامعه بوده‏اند و با چشمان تیزبین و نگاه واقع‏‏بین، مسئولیت مهم آگاه‏سازی و اطلاع‏رسانی و انعکاس اخبار و گزارش‏های مختلف را به عهده دارند.

کارخایی افزود: در استان سمنان هم خبرنگاران در انجام رسالت اطلاع‏رسانی خدمات و فعالیت‏های خوبی با همکاری مناسبی که با روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرایی دارند، انجام می‏دهند که جای سپاس و تشکر دارد و از این لحاظ در توسعه و استفاده از ظرفیت و توانایی‏های موجود استان نقش مهمی را ایفا می‏کنند.

انتهای پیام/2249/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول