اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سمنان خبر داد

ابلاغ برنامه‏های 10 ‏گانه حجاب و عفاف به ادارات

سعدالدین از ابلاغ برنامه‏های 10‏گانه حجاب و عفاف به ادارات خبر داد و گفت: در این رابطه مدیران شخصاً مسئول پیگیری آنها هستند.

ابلاغ برنامه‏های 10 ‏گانه حجاب و عفاف به ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، سومین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسن سعدالدین، رئیس شورای اداری شهرستان سمنان در این جلسه گفت: خدا را شاکریم که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با صحت و سلامت برگزار شد و از زحمات همه مسئولان و کلیه دست‏اندرکاران این دو انتخابات که در تحقق حماسه سیاسی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و ناامید کردن اهداف دشمنان نظام تلاش مضاعفی را بر دوش نهادند، صمیمانه تقدیر می‏کنیم.

وی ضمن تبریک به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران بیان کرد: سومین نشست شورای اداری شهرستان با نخستین روزهای کاری دولت یازدهم مصادف شده است و از این رو، ضرورت دارد که با توان و تلاش مضاعف همراه و مجری سیاست‏های دولت جدید باشیم.

فرماندار سمنان همچنین به منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا نیز تبریک گفت و افزود: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا نیز از 12 شهریور ماه سال جاری آغاز به فعالیت خواهد کرد.

وی از شورای جدید خواست تا برنامه‏ها و دیدگاه‏های مثبت کاندیداهای انتخاب نشده را نیز در پیشبرد برنامه‏های خود مد نظر قرار دهند.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به 16 مرداد سال‏روز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: جهاد دانشگاهی امروز می‏تواند کمک زیادی به چشم‏انداز توسعه در کشور داشته باشد و در این خصوص دستگاه‏های اجرایی نیز باید به این نهاد مساعدت کنند.

سعدالدین در بخش دیگری از سخنان خود به 17 مرداد «روز خبرنگار» اشاره کرد و گفت: این روز یکی از روزهای فرهنگی در تاریخ کشور ماست.

وی تصریح کرد: خبرنگاران انسان‏های وارسته و تلاشگری هستند که با امکانات محدود و هنر خاص خود انتظارات بزرگ مردم و مدیران دستگاه اجرایی را برآورده می‏کنند و به نوعی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان سمنان افزود: امروز خبرنگاران تنها خبرنگار نیستند؛ بلکه تحلیلگر و تصمیم‏ساز بوده و جایگاه آنها به عنوان جایگاه مدیریتی از حساسیت بالایی برخوردار است.

فرماندار شهرستان سمنان از مدیران دستگاه اجرایی خواست نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در ادارات، رسیدگی به امور محرومین و پیگیری اوقات فراغت در مدت زمان باقی‏مانده از تابستان جدیت بیشتری کنند.

سعدالدین از ابلاغ برنامه‏های 10‏گانه حجاب و عفاف به ادارات خبر داد و گفت: در این رابطه مدیران شخصاً مسئول پیگیری آنها هستند.

وی افزود: بر اساس نتایج ارزیابی تیم بازرسی، آموزش و پرورش شهرستان، آموزشکده فنی نرجس خواهران، جهاد کشاورزی شهرستان توانسته‏اند به ترتیب رتبه اول تا سوم رعایت حجاب و عفاف را در ادارات شهرستان کسب کنند.

علی خیرالدین، رئیس دانشگاه سمنان نیز به نقش مدیریت زمان در بهره‏وری سازمان اشاره کرد و گفت: زمان با ارزش‏ترین منبع در اختیار انسان‏هاست و مدیریت زمان در واقع همان مدیریت بر خویشتن است.

وی بر عاقلانه مصرف کردن زمان و تجزیه و تحلیل وقت فعلی تأکید کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به کلیه خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه گفت: مردم با کمک قشر همیشه بیدار از اخبار رویدادهای مختلف و تصمیم‏گیری مسئولان مطلع می‏شوند.

امیر رسولیان بیان کرد: اصحاب رسانه‏ها باید مشکلات و خواسته‏های عموم مردم را با رعایت حق‏طلبی و انصاف بودن دغدغه برای مسئولان بیان کنند و مسئولان نیز می‏بایست با اعتماد به این اطلاع‏رسانی این دغدغه‏ها را پیگیری و دنبال کنند.

وی شغل خبرنگاری را دومین شغل سخت دنیا عنوان کرد و خواستار تعامل و توجه هرچه بیشتر مدیران دستگاه‏های اجرایی با این قشر زحمت‏کش و مخلص شد.

انتهای پیام/2249/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول