اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان:

شهرضا رتبه نخست سازمان‌های مردم‌نهاد را در سطح استان اصفهان دارد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته، شهرستان شهرضا به لحاظ فعالیت سازمان‌های مردم نهاد رتبه نخست استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

شهرضا رتبه نخست سازمان‌های مردم‌نهاد را در سطح استان اصفهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، احمد جمشیدی شامگاه دوشنبه با بیان این مطلب در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان شهرضا اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، تعداد 53 سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان شهرضا فعالیت می‌کند که این حاکی از فرهنگ والای مردم این دیار است.

وی ادامه داد: بسترسازی مناسب برای فعالیت تشکل‌های مردمی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و دست‌یابی به این موفقیت بزرگ در شهرضا، نشات گرفته از تدبیر و تلاش مسئولان امر است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه احساس امنیت اجتماعی از مهم‌ترین نیازهای یک جامعه محسوب می‌شود، بیان کرد: ارائه آمارهای واقعی و مبتنی بر حقایق جامعه به عنوان یک راهکار اساسی در راستای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود و این موضوع در مورد معضلاتی از قبیل اعتیاد و طلاق باید به شکل اصولی نهادینه شود.

وی اضافه کرد: ایجاد اطلس اجتماعی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در سطح استان اصفهان است که بر این اساس تمامی مشکلات و معضلات موجود در سطح شهرستان به شکل گویا و مبتنی بر تحلیل‌های آماری و کارشناسی قابل بررسی است.

جمشیدی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ سازی مهم‌ترین راهکار حل مشکلات کنونی جامعه در حوزه‌های مختلف است، افزود: به طور مثال در یک ماه گذشته به دلیل افزایش محسوس دما با معضل تشدید مصرف آب مواجه هستیم و حل این موضوع نیازمند تدوین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در سطوح مختلف جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته در سطح زندان شهرضا گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی اجرا شده در زندان شهرضا باید به عنوان یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور معرفی شود و این موضوع با تدبیر مسئولان امر محقق شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ در سال گذشته با کمبود محسوس منابع مالی مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: دست‌یابی به اهداف بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان شهرضا از بارزترین مصادیق کارآیی فرماندار این شهرستان به شمار می‌رود و انتظار داریم شاهد تداوم این فعالیت‌های بزرگ باشیم.

انتهای پیام/63011/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول