اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

ایجاد نشاط اجتماعی از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرضاست

فرماندار شهرضا گفت: براساس مطالعات انجام گرفته، ایجاد نشاط اجتماعی در سطوح مختلف جامعه از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرضا به شمار می‌رود.

ایجاد نشاط اجتماعی از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرضاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در بازدیدی که از بخشهای مختلف زندان شهرضا داشتیم شاهد انجام فعالیت‌های سازنده فرهنگی در این بخش بودیم که این امر مهم اصلاح تربیتی را در زندانیان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: توجه به دو مقوله مهم بهداشت جسم و روان از مهم‌ترین دلایل سالم سازی فضای زندان شهرضا است که بدون شک با تداوم حمایت خیران والامقام شاهد دستیابی به اهداف بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

فرماندار شهرضا در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه آثار سازنده قابل توجهی را به همراه دارد، اضافه کرد: برهمین اساس انتظار داریم نسبت به تدوین برنامه‌های متنوع و سازنده فرهنگی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در ایام مختلف سال در سطح شهرستان شهرضا اقدام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مقوله ایجاد نشاط در جامعه باید براساس نیازمندی‌های افراد مختلف اجرایی شود، تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت سالمندان جامعه و اصلاح سبک زندگی در جهت کاهش آسیب‌های مختلف به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌های کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان شهرضا مطرح است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتقای جایگاه ورزش شهرضا طی یک سال گذشته افزود: براساس ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهرضا موفق به کسب رتبه سوم در حوزه ورزش شده که این حاکی از اتخاذ تدابیر هوشمندانه مسئولان شهرستان در راستای ایجاد تحولات گسترده در این عرصه است.

وی با تشریح ظرفیت‌های گسترده این شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: در ابتدای سال جاری مجتمع عظیم فرهنگی، هنری شهید مدرس شهرضا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد که البته برای استفاده شایسته از فضا و امکانات این مجموعه نیازمند اختصاص بودجه مناسب برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین تقویت امکانات دیجیتالی آن هستیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اهمیت تشکیل مرکز روانپزشکی در این شهرستان ادامه داد: بر همین اساس مقرر شده مرکز روانپزشکی در بیمارستان صاحب الزمان(عج) شهرضا با هدف درمان بیماران مختلف روحی وروانی ایجاد شود، که بدون شک زمینه دست‌یابی به اهداف بزرگ تحقیقاتی و مطالعاتی را در این شهرستان ایجاد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ فاخر مردم شهرضا در امر فعالیت‌های خیریه اضافه کرد: در آینده نزدیک انجمن خیران ورزشگاه ساز و کتابخانه ساز در شهرضا ایجاد می‌شود که تحقق این امر می‌تواند زمینه دست‌یابی به اهداف بزرگ فرهنگی و اجتماعی را در شهرستان مهیا کند.

محمدی با تشریح جایگاه برجسته انجمن خیران حوزه سلامت شهرضا در سطح استان اصفهان عنوان کرد: این انجمن در طول یک سال گذشته ده‌ها طرح بزرگ بهداشتی و درمانی را در نقاط مختلف شهرستان اجرایی کرده که این امر به خودکفایی شهرضا در بسیاری از حوزه‌های بهداشتی و درمانی منتج شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به اقشار مستمند جامعه از مهم‌ترین اهداف تشکل‌های مردمی در این شهرستان به شمار می‌رود، متذکر شد: برهمین اساس در آینده نزدیک طرح احداث 50 واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند از سوی یکی از خیران شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرضا با تشریح وضعیت کم نظیر اخلاقی حاکم بر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان اذعان داشت: شرایط اخلاقی حکم فرما بر فضای این مراکز مصداق فرهنگ متعالی و پیشینه درخشان شهرضا در حوزه حکمت و ادب است و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/63011/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول