اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چالوس:

باند زمین‌خواری در چالوس متلاشی شد

فرمانده انتظامی گفت: باند جعل اسناد و زمین‌خواری در چالوس متلاشی شد.

باند زمین‌خواری در چالوس متلاشی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدصادق پهلوان، فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و قطعات خودرو در برخی مناطق مسکونی شهرستان آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی و انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند یکی از متهمان به سرقت به نام "محمد– م" 32 ساله را که با یک دستگاه خودرو سرقتی در حال تردد در سطح شهر بود، را شناسائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل عنوان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به سرقت قطعات خودرو و منازل شهروندان با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

پهلوان اظهار داشت: ماموران با شناسایی دو همدست این سارق به نام‌های "فرزاد- ن" و "ناصر- د" هر دو متهم را در عملیات موفق پلیسی در مخفیگاه‌شان شناسائی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به 15 فقره سرقت از منازل ییلاقی و 13 فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

* باند جعل اسناد و زمین خواری در چالوس متلاشی شد

در خبر دیگر این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: باند جعل اسناد و زمین‌خواری در چالوس متلاشی شد.

محمد حسینی‌نژاد گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران انتظامی بخش کلاردشت شهرستان چالوس مبنی بر اینکه افرادی با جعل اسناد و معرفی خود به عنوان مالک اقدام به فروش زمین غیر می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: جاعلان اسناد که بیش از 2 میلیارد ریال در چند فقره چک بانکی بابت فروش زمین غیر به جیب زده بودند با همکاری شاکی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی به نام "سعید- الف" را به عنوان مظنون شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضایی یکی دیگر از متهمان به جعل اسناد و زمین‌خواری به نام "محمد- س" را دستگیر کردند.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات متهم دستگیر شده و اعتراف به بزه انتسابی دو متهم دیگر این پرونده به نام‌های "علی– الف" و "میثم– الف" نیز شناسائی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و اظهار داشتند با جعل اسناد و تهیه فیش برق و آب جعلی با شگردی خاص به فروش زمین غیر اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد و افزود: متهمان با صدور قرار وثیقه از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول