اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع)

خبرگزاری فارس نقش موثری در افشاگری توطئه‌های فتنه‌گران داشت

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) گفت: خبرگزاری فارس از بدو تاسیس همواره در صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته و در افشاگری‌ توطئه‌های بدخواهان در فتنه نیز نقشی موثر و بصیرت‌آفرین ایفا کرد.

خبرگزاری فارس نقش موثری در افشاگری توطئه‌های فتنه‌گران داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ رضا صفایی عصر امروز در بازدید از مدیران پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) از دفتر خبرگزاری فارس در قم با بیان اینکه خبرگزاری فارس، از جمله خبرگزاری‌های وزین و پرمخاطب کشور است اظهار داشت: این خبرگزاری همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب در عرصه حاضر بوده و به صورت متقن و مستند به ارائه اخبار و گزارش‌ در موضوعات مختلف پرداخته است.

وی ادامه داد: این خبرگزاری خط خود را در راستای خط امام و رهبری ترسیم کرده و همواره آن را دنبال می‌کند و در مقاطع مختلف به ویژه در عرصه مقابله با جنگ نرم رسانه‌های دشمن به خوبی ظاهر شده و به دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب پرداخته است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) با اشاره به نقش‌آفرینی مثبت خبرگزاری فارس در صحنه‌هایی همچون فتنه 88 بیان داشت: این خبرگزاری با ارائه اخبار دقیق، مستند و سریع نقش موثری در افشاگری فتنه داشت و همواره با حفظ بینش صحیح و عکس العمل به موقع توانسته بصیرت‌افزایی که از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است را در مخاطبین خود ایجاد کند.

در ادامه یونس فتحی مدیر روابط عمومی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) ضمن تقدیر از عملکرد دفتر خبرگزاری فارس در قم در انتشار اخبار این پژوهشکده، با اشاره به اینکه پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) از قدیمی‌ترین پژوهشکده‌های علوم اسلامی در قم است ابراز داشت: این پژوهشکده وظیفه ترویج علوم اسلامی و انسانی را عهده‌دار است و روز به روز بر دوام و قوام آن افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام شمس‌الدینی رئیس مرکز چاپ و انتشارات پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) نیز به تشریح وظایف این مرکز پرداخت و گفت: انتشارات زمزم هدایت در سال 83 تاسیس شده و تاکنون بالغ بر 700 عنوان محصول را تولید کرده که بیش از 400 عنوان از این آثار وارد چرخه توزیع شده است.

وی از آمادگی این مرکز برای ارائه نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات صورت گرفته برای تغذیه رسانه‌ها از محتوای آن خبر داد.

مهندس امیری، ‌مدیر مرکز فناوری اطلاعات این پژوهشکده نیز توضیحاتی را در خصوص تولید نرم‌افزار و محصولات دیجیتالی در این پژوهشکده ارائه کرد.

انتهای پیام/78009/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول