اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یکی از رهبران اخوان المسلمین مصر در گفت‌وگو با فارس:

مصری‌ها از بازگشت کشور به دیکتاتوری نگرانند/ سلاح بدست نمی‌گیریم

یکی از رهبران اخوان المسلمین مصر با بیان اینکه اغلب ملت این کشور از بازگشت به دوران دیکتاتوری و ظلم نگرانند؛ تنها راه حل خروح از بحران فعلی کشورش را برگرداندن مرسی به ریاست جمهوری و بازگشت به قانونی اساسی سابق خواند.

مصری‌ها از بازگشت کشور به دیکتاتوری نگرانند/ سلاح بدست نمی‌گیریم

«سعد عماره» از رهبران اخوان المسلمین مصر و رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس شوری که پیش از این منحل شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره افزود: تحولات پس از 30 ژوئیه از جمله موج بازداشت‌ها، اتهامات مطرح شده علیه رهبران اخوان المسلمین و رفتار غیر انسانی با شهروندان، به هیچ روی بیانگر روح انقلاب 25 ژانویه نیست و این تحولات نگرانی‌ اغلب ملت مصر را باعث شده است. مردم مصر نگران آن هستند که کشورشان به دوران رژیم مخلوع، دیکتاتوری و ظلم و ستم برگردد.

وی با بیان اینکه اخوان المسلمین و حامیان مشروعیت قانونی بر مسالمیت آمیز بودن فعالیت‌هایشان اصرار دارند، افزود: هیچ گاه از مسالمت آمیز بودن این فعالیت‌ها دست بر نمی‌داریم و هیچ گاه سلاح به دست نخواهیم گرفت.

عماره با بیان اینکه ما هیچ مشکلی با افراد ارتش نداریم،‌ افزود: به ارتش مصر احترام می‌گذاریم ولی باید نقش خود را در تامین امنیت مرزهای کشور ایفا کند و از سیاست دوری گزیند، بنده از اینکه در تحولات 30 ژوئیه نیروهای مسلح تنها در کنار یک گروه قرار گرفتند، تعجب کردم.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول