اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری:

قدرتمندانه در لیگ و جام حذفی شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری از حضور پرقدرت تیمش در فصل جاری لیگ و جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

قدرتمندانه در لیگ و جام حذفی شرکت می‌کنیم

ذوالفقار شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در آستانه برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال کشور قرار داریم و به همین خاطر سخت مشغول تمرین بازیکنانم هستیم.

وی با اشاره به آغاز تمرینات تیمش از یک ماه گذشته ابراز داشت: تیم به طور منظم هر روز با حضور بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تستی و جدید در زمین ورزشی ارتش ساری تمرین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری میزان آمادگی بدنی بازیکنانش را خوب ارزیابی کرد و افزود: هدف حضور پرقدرت و قهرمانی در لیگ و همچنین به عنوان پدیده در جام حذفی فوتبال کشور است.

شریفی گفت: به عنوان نماینده فوتبال مازندران در جام حذفی فوتبال کشور با عملکرد خوب بازیکنانم می‌خواهیم از حیثیت و اقتدار فوتبال استان دفاع کنیم.

سرمربی فوتبال شهدای ساری به قهرمانی تیمش در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران اشاره کرد و با تشکر از مسئولان استان و شهرستان به ویژه فرامرز نقیبی مدیریت باشگاه، اظهار داشت: اگر مسئولان حمایت کنند، ظرفیت فوتبال مازندران و شهرستان ساری بسیار بالا است و این تیم شانس صعود به رده‌های بالاتر را دارد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول