اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری استان

آثار هنرمندان سمنان به یازدهمین جشنواره سوره راه یافت

آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان به بخش مسابقه و مرحله نهایی داوری یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره راه یافت.

آثار هنرمندان سمنان به یازدهمین جشنواره سوره راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، «حسین شهریاری»در بخش شعر کودک و نوجوان، «زینب حجاری» با اثر « ماهی‏ها هم غرق می‏شوند» در بخش داستان کوتاه بزرگ‏سال و «مهدی عرب‏اسدی» با اثر «به کسی که همیشه در تلاطم است برای من» و «تقدیم به مادرم» در بخش شعر نو (نیمایی و آزاد) به بخش مسابقه و مرحله نهایی داوری یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره راه یافتند.

یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره از سوی حوزه هنری کشور در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و کشف و پرورش استعدادهای برتر برگزار می‏شود.

این جشنواره در بخش‏های داستان کوتاه بزرگ‏سال، داستان بلند بزرگ‏سال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه و سرود، 26 و 27 مرداد ماه 92 در شهرستان سنندج با حضور هنرمندان جوان شرکت کننده و چهره‌‏های شاخص ادبی از سراسر ایران برگزار می‏‏شود.

برگزیدگان نهایی این جشنواره طی مراسمی در آیین اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ی10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول