اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان تهران:

وجود 7 هزار شهید زن در کشور گواه نقش زنان در پایداری نظام است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران گفت: وجود بیش از هفت هزار شهید زن در کشور گواه بر این مدعاست که نقش بانوان در بقای نظام کم نبوده است.

وجود 7 هزار شهید زن در کشور گواه نقش زنان در پایداری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار علی نصیری ظهر امروز در همایش «نخل‏های عفیف» در شهرستان دماوند گفت: یکی از ویژگی‏های انقلاب اسلامی ایران شهدا هستند که مثل ستارگانی درخشان در عالم هستی می‏درخشند.

وی با بیان این‌که امام امت با پیروزی انقلاب باوری سترگ را در مردم ایران نهادینه کردند، گفت: امروز می‏توان گفت این باور در جهان اسلام نهادینه شده؛ باوری که از اسلام نشات گرفته در جهان امروز ریشه دوانده و با رهبری امام آمیخته شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران ادامه داد: در سال 57 همه جهانیان می‏دانستند که تحولی عظیم در حال شکل‏گیری است و این تحول اگر از جغرافیای ایران خارج شود قطعاً برای استکبار هیچ جایی نخواهد داشت.

وی با طرح این سئوال که مگر چیزی عزیزتر از جان هم برای انسان وجود دارد، افزود: مردم ما در آن سال‏ها و در هشت سال دفاع مقدس برای رسیدن به آرمان‏ها و اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران تصریح کرد: مردم بسیج شدند و انقلاب پیروز شد؛ مردم به صحنه آمدند از انقلاب دفاع کردند؛ جنگ شد و مردم در نوک پیکان خطوط مقدم بودند؛ در فتنه، در قائله منافقین، در عرصه جهاد سیاسی این مردم هستند که حضور دارند.

نصیری با بیان این‌که این همان باوری است که از اول انقلاب ریشه در تاریخ معاصر ما داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان می‏دانند که ما به قداست واژه شهید و شهادت اعتقاد داریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با اشاره به این‌که در جهان انقلاب‏های زیادی وجود داشته اما هیچ کدام مثل انقلاب اسلامی نبوده است، گفت: انقلاب‏های دیگر در موزه‏هاست و خاک گرفته و قابل برداشت نیست و صادراتی نشده است.

وی جنس انقلاب ما را متفاوت و در همه جا خواستنی دانست و عنوان کرد: اکنون افتخار انقلاب‏های کشورهای اسلامی این است که جنس انقلابشان از جنس انقلاب ماست و انقلاب ما صادراتی شده است.

انتهای پیام/2568/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول