اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی سمنان خبر داد

برگزاری 39 دوره آموزشی تخصصی و عمومی منابع طبیعی در سمنان

رئیس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری 39 دوره آموزشی تخصصی و عمومی منابع طبیعی در سمنان خبر داد.

برگزاری 39 دوره آموزشی تخصصی و عمومی منابع طبیعی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، اکرم میرحاج از برگزاری 19 هزار و 724 نفر ساعت آموزش کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان در 39 دوره آموزش تخصصی و شغلی ضمن خدمت خبر داد.

وی اظهار داشت: آموزش به عنوان موثرترین ابزار توانمندسازی نیروی انسانی در راستای اهداف برنامه‏‌های توسعه است که سبب ایجاد تغییر رفتار، بینش و نگرش سرمایه‏‌های انسانی می‏شود.

میرحاج در ادامه تصریح کرد: آموزش می‏تواند موجب افزایش کارآیی و اثربخشی کارکنان در ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم و ارتقای سطح کیفی سرمایه انسانی سازمانی شود.

رئیس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: توسعه آگاهی‏‌های عمومی کارکنان و توانمندسازی مدیران و زمینه‏‌های بهبود وظایف مدیریتی و آماده‏‌سازی کارکنان برای ارتقا به رده‏‌های شغلی بالاتر و رشد فضائل اخلاقی، فرهنگ سازمانی و بهبود روابط اجتماعی از جمله اهداف بخش آموزش است.

میرحاج در ادامه بیان داشت: در سال گذشته و در همین راستا، 12 هزار و 105 نفر ساعت آموزش‏‌های لازم به کارکنان این اداره کل ارائه شده است که این آموزش‏‌ها در زمینه‏‌های مشاغل مشترک اداری، توانمندی‏‌های عمومی فنی جنگل، مرتع و آبخیزداری در قالب 28 دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: از این میزان، دو هزار و 859 نفر روز آموزش در سطح استان و 270 نفر روز آموزش نیز در سطح ملی در مراکز آموزشی سازمان جنگل‏ها و مراتع  آبخیزداری کشور برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان دوره‏‌های آموزشی مشاغل مشترک اداری را هفت دوره، بدو خدمت یک دوره، آموزش‏‌های تخصصی 33 دوره و توانمندی‏‌های عمومی 17 دوره آموزشی اعلام و از جمله این دوره‏‌ها به مواردی از قبیل اصول حسابداری، مدیریت جنگل‏های زاگرس، آشنایی با GPS و GIS ،spss، آشنایی با اصول مدیریت بهره‏‌وری، فنون جلب مشارکت مردم در منابع طبیعی، پیشگیری و اطفای حریق، ماموریت در شرح وظایف یگان، متره برآورد سازه‏های مهندسی، آفات و بیماری‏های جنگل و مرتع اشاره کرد.

انتهای پیام/2249/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول