اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان زنجان:

خبرنگار صحنه روشنی از نزاع حق علیه باطل را ارائه می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خبرنگاران صحنه روشنی از نزاع حق علیه باطل را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

خبرنگار صحنه روشنی از نزاع حق علیه باطل را ارائه می‌دهد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به 17 مرداد ماه و روز خبرنگار اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران پرتلاش و زحمتکش کشورمان نقش برجسته‌ای در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگار می‌تواند حقایق جامعه را تبیین و در اختیار مردم و مسئولین قرار دهد، تصریح کرد: همچنین خبرنگاران صحنه روشنی از نزاع حق علیه باطل را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: خبرنگاران در جامعه راه‌های حمایت از حق و مقابله با باطل را بیان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار نقش رابط بین حاکمیت و مردم را ایفا می‌کند، افزود: خبرنگاران می‌توانند مسائل مردم را به حاکمیت و انتظارات حاکمیت را به مردم منتقل کنند.

معبودی خبرنگاران را به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم دانست و اظهار داشت: امروزه خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با تاکید بر اینکه هم‎اکنون جنگ رسانه‌ای در حال افزایش است، تصریح کرد: خبرنگاران و افسران کشورمان در این زمینه نقش خوبی ایفا می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر خبرنگاران بخواهند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند به چند شاخصه نیاز دارند، گفت: اطلاع، معرفت و آشنایی از حوزه کاری یکی از این شاخصه‌ها است.

وی امانت‌داری را یکی از شاخصه‌های مهم خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران باید اخبار را بدون دخل و تصرف با رعایت امانت‎داری به مخاطبان منتقل کند.

معبودی قدرت تشخیص را از دیگر رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران باید بدانند که در چه زمانی و کجا مطالب را درج کنند.

وی صداقت را از دیگر رسالت‌ مهم خبرنگاران دانست و تصریح کرد: اگر خبرنگاران صداقت نداشته باشند مردم به خبر آنها اعتنایی نمی‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند اعتماد مخاطبان و مردم را جلب کنند.

وی با تاکید بر اینکه در رسانه‌های غربی صداقت وجود ندارد، گفت: ابزارهایی برای انجام رسالت خبرنگاران نیاز است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول