اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کشته شدن دو سرکرده گروه تروریستی «درع الجبل» در ریف ادلب

کمین نصب شده از سوی نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه «اریحا» در ریف ادلب کشته شدن دو سرکرده گروه تروریستی «درع الجبل» را به دنبال داشت.

کشته شدن دو سرکرده گروه تروریستی «درع الجبل» در ریف ادلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، دو سرکرده گروه تروریستی «درع الجبل» وابسته به «ارتش آزاد سوریه» بر اثر کمین نصب شده از سوی نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه «اریحا» از توابع ریف ادلب در شمال غربی سوریه کشته شدند.

«صالح ولید قیدوح» و «یاسر عامر» دو سرکرده گروه تروریستی «درع الجبل» وابسته به «ارتش آزاد سوریه» بودند که بر اثر کمین نصب شده نیروهای ارتش سوریه به قتل رسیدند.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه یک مرکز تجمع افراد مسلح در نزدیکی مرکز فرهنگی شهر «کفر تخاریم» در استان ادلب را هدف قرار داده و منهدم کردند.

این درحالی است که گزارش شده منطقه «اشتبرق» از توابع ریف جسر الشغور مورد حمله خمپاره‌ای افراد مسلح قرار گرفت. افراد مسلح از کوه‌های مشرف به این منطقه اقدام به شلیک 5 گلوله خمپاره کردند که در نتیجه آن یک سرگرد ارتش سوریه کشته شد و شماری از اهالی غیر نظامی منطقه زخمی شدند.

انتهای پیام/خ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول