اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

از باز کردن در نوشابه‌های گازدار تا نهضت بنر زنی در پلدختر

مسئولان شهر پلدختر با کوچکترین اقدام با راه‎اندازی نهضت بنر زنی از اقدامات خود در انجام وظیفه تقدیر و تشکر می‎کنند؟!

از باز کردن در نوشابه‌های گازدار تا نهضت بنر زنی در پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، مدت‎هاست که سنت بدی در این شهرستان جا افتاده است که تا اقدام مثبتی از طرف یکی از مسئولان انجام می‎گیرد، عده‎ای بلافاصله تلاش می‎کنند، تا آن را بلد کرده و در سردرب خیابان‎ها، کوچه‎ها و میادین نصب کنند و در زیر آن می‎نویسند از طرف جمعی از ...

در این میان برخی پا را فراتر از این گذاشته و با نوشتن جملاتی در متن بنر این را در خواننده و بیننده القا می‎کنند که اصلا منظور از نصب چنین بنرهایی فقط محکم کردن میز و صندلی است و نه چیز دیگر.

ملاحظه فرمایید، «ایجاد مرکز آموزش عالی پلدختر و پذیرش دانشجو در رشته‎های پرستاری و فوریت‎های پزشکی در دفترچه کنکور سراسری افتخار دیگری برای مردم شریف و شهید پرور پلدختر در پایان با خط بزرگ نوشته شده  خدا قوت جناب آقای دکتر .....» !!!

یا چند روز پیش مرکز آموش عالی پلدختر با نصب بنری بزرگ از افزایش چند رشته به رشته‎های مرکز آموش عالی پلدختر را اطلاع‎رسانی کرده بود و فقط در آن از تلاش نماینده محترم مجلس تشکر شده است.

در این بین لازم می‎دانیم، چند نکته را به مسئولان و شخص جناب دکتر کائیدی نماینده مردم پلدختر عرض کنیم، امیدواریم با دستور جنابعالی در آینده شاهد اینگونه اقدامات نباشیم.

1- آقای کائیدی جنابعالی با کسب اکثریت آرا شرکت کنندگان به نمایندگی شهر شهید پرور پلدختر در بهارستان شدید که حق زیادی به گردن نظام دارند.

در طول این مدت تلاش داشته‎ایم تا عملکردتان را باتوجه به شعارهایی که دادید، بررسی کنیم که در خیلی از موارد نمره قابل قبولی به شما نمی‎دهیم که انشاالله در آینده نزدیک بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

اما نماینده محترم شهرستان پلدختر، در بیشتر جلسه‌های انتخاباتی همراه تاکید داشتید که نوکر و خدمتگذار مردم بودید و اگر دوباره به مجلس راه یابید منت‎دار مردم خواهید بود، اما تبلیغات وسیع بابت هر کوچکترین اقدام مثبت و یا کلنگ زنی، اینگونه وانمود می‎شود که با این حرکات قصد دارید، تا منت بر ولی نعمتان خود بگذارید.

آقای نماینده شان، منزلت و حق مردم پلدختر بیشتر از ایجاد یک مرکز آموزشی و افزایش چند رشته به آن است و اگر هم انجام شده قطعا حرکتی جمعی و طولانی بوده که توسط همه مسئولان انجام شده است و یقینا در پروسه‎ای یکساله نمی‎گنجد.

2- آیا نصب این همه تابلوی تبلیغاتی بدون کوچکترین اشاره‎ای به خدمت دیگران به ویژه دولت خدمتگزار بی‎انصافی نیست؟!

3- براستی هزینه هنگفت اینهمه بنر از جیب چه کسی خارج می‎شود ؟! انشاالله که از بیت‎المال نباشد، زیرا صرف بیت‎المال برای اینگونه اقدامات از لحاظ شرعی اشکال دارد.

آیا اقدام مسئولان محترم که با کوچکترین اقدام در سطح شهر پلدختر و فعال شدن نهضت بنر زنی با اضافه شدن چراغی به لامپ‎های شهر یا سخنرانی غرورآفرین در خصوص عدم آنتن دهی در اطراف میدان صادقیه و کلنگ زنی کارخانه‎ها ندیده، رویه غلطی نیست اگر هست و صد درصد همین طور است، دیگر این همه جار زدن برای چیست؟ آقایان طرحی بریزید و جلوی این همه ریخت و پاش‎ها که نتیجه‌ای بجز ناراحتی مردم ندارد را بگیرید.

دوستان جدید شورای اسلامی شهر هم می‎توانند با اقدام انقلابی همانند فرهنگ تحسین برانگیز تبلیغاتی خود با تصویب اولین مصوبه اجازه ندهند، هر از گاهی اینگونه بنرها زینت بخش معابر شهر شود که با این اقدام است که اگر اجباری هم در نصب اینگونه بنرها به مدیران وارد می‎شود، برداشته می‎شود، پس در واقع همه ما منتظر این هدیه توسط اعضای جدید شورای اسلامی شهر پلدختر به مردم هستیم، انشاالله که دیگر مسئولان هم در این خصوص کمک کنند.

یادداشت عباس جودکی

انتهای پیام/85009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول