اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزکوه:

فضای نمازخانه‏ای در رستوران‏های فیروزکوه افزایش می‏یابد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه از افزایش فضای نمازخانه‏ای در رستوران‏های شهرستان فیروزکوه تا 5/1 برابر خبر داد.

فضای نمازخانه‏ای در رستوران‏های فیروزکوه افزایش می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، جواد سیاح امشب در همایش مسئولان و یاوران نماز شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: فیروزکوه یکی از شهرستان‏های برجسته استان تهران از نظر اقامه فریضه عبادی نماز است.

وی ادامه داد: حضور خیل نمازگزاران در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع)، مرکز فرهنگی شهرستان فیروزکوه و همچنین مسجد جامع این شهر در تمام طول سال، گواهی بر این مدعاست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات صدور پروانه کسب برای رستوران‏ها، اختصاص محلی برای اقامه نماز است.

 

جلوگیری از فعالیت رستوران‏های فاقد نمازخانه

سیاح تصریح کرد: در این زمینه، از فعالیت رستوران‏های فاقد نمازخانه جلوگیری می‏شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه، تفکیک جنسیتی و ارتقای فضای نمازخانه در این اماکن را از دیگر برنامه‏های این نهاد برشمرد.

سیاح افزود: حداقل فضای لازم برای احداث نمازخانه در رستوران‏ها، شش متر مربع است که به دنبال ارتقای آن به 9 متر مربع و 5/1 برابر فضای فعلی هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه در پایان متذکر شد: در رستوران‏های فیروزکوه، بهترین مکان‏ها برای احداث نمازخانه و ادای فریضه نماز در نظر گرفته می‏شود.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول