اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حقیقت آنچه در روستای دروزی‌نشین «مغر المیر» در جنوب سوریه اتفاق افتاد

عناصر مسلح برای جلوگیری از ورود ارتش سوریه به یکی از روستاهایی در تصرف عناصر وابسته به گروه «جبهه النصره» اقدام به ربودن شماری از جوانان روستای دروزی نشین همجوار آن کردند.

حقیقت آنچه در روستای دروزی‌نشین «مغر المیر» در جنوب سوریه اتفاق افتاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، منابع محلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره کشتاری که در یکی از روستاهای دروزی نشین جنوب سوریه توسط عناصر مسلح روی داد، چنین گفتند: ماجرا از آنجا شروع شد که یگان‌های ارتش سوریه خود را برای ورود به شهر «بیت جن» آماده می‌کردند که تحت کنترل و تصرف عناصر مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» بود.

این منابع در ادامه افزودند: وقتی عناصر جبهه النصره از واقعیت امر و آمادگی نیروهای ارتش سوریه برای حمله به روستای بیت جن اطلاع حاصل کردند، در واکنش به این قصد ارتش سوریه، اقدام به ربودن شماری از جوانان روستای «مغر المیر» کردند که اکثر ساکنان آن را دروزی‌ها تشکیل می‌دادند.

آنان ادامه دادند: این عناصر مسلح پس از ربودن این جوانان آنها را در یک مکان مذهبی در روستای بیت جن بازداشت و آنها را تهدید کرده‌اند که به محض ورود نیروهای ارتش سوریه به روستا این جوانان را قتل عام خواهند کرد.

در واقع عناصر وابسته به گروه جبهه النصره از این جوانان به عنوان سپر انسانی برای مقابله با عملیات‌های ارتش سوریه در این منطقه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول