اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کتابخانه‏‌های عمومی استان سمنان خبر داد

افزایش مخزن کتابخانه مرکزی سمنان تا 100 هزار جلد

معاون اداره کل کتابخانه‏‌های عمومی استان سمنان از افزایش مخزن کتابخانه مرکزی سمنان تا 100 هزار جلد تا پایان امسال خبر داد.

افزایش مخزن کتابخانه مرکزی سمنان تا 100 هزار جلد

هدایت‏‌الله خیاطیان در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: کتابخانه مرکزی سمنان با هشت هزار متر مربع مساحت یکی از طرح‏‌های مهم کتابخانه‏‌ای در کشور محسوب می‏‌شود که اخیراً به بهره‏‌برداری رسید.

وی افزود: کتابخانه مرکزی سمنان در پنج طبقه احداث شده است و دارای سه مخزن بزرگ کتاب بوده و علاقه‌‏مندان و کتاب‏خوانان سمنانی به راحتی می‌‏توانند از کتاب‏های موجود در این مرکز استفاده کنند.

معاون اداره کل کتابخانه‏‌های عمومی استان سمنان افزود: چهار سالن بزرگ مطالعه در کتابخانه مرکزی سمنان تعبیه شده و این کتابخانه دارای بخش‏های مختلفی نظیر کودک و نوجوان، دیداری و شنیداری، نشریات، کافی‏نت، آرشیو مطبوعات و ... است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌‏ریزی‏‌های انجام شده، کلاس‏های آموزشی نیز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌‏شود و این کتابخانه دارای سالن همایش‌‏ها و کنفرانس نیز هست.

معاون اداره کل کتابخانه‏‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی سمنان با تجهیزات پیشرفته روز احداث و بهره‏‌برداری شده است، گفت: هم‌‏اکنون حدود 50 هزار جلد کتاب در این کتابخانه تعبیه شده است که پیش‌‏بینی می‏‌شود این رقم تا پایان سال جاری به حدود 100 هزار جلد برسد.

خیاطیان کل هزینه انجام شده برای بهره‏‌برداری از کتابخانه مرکزی سمنان را در حوزه ساخت بیش از 9 میلیارد تومان و در بخش تجهیز افزون بر یک میلیارد تومان ذکر کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول