اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) مطرح کرد

فعالیت بسیج خواهران در مسیر رفع خلأ اقتصاد مقاومتی

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: بسیج خواهران در زمینه برطرف کردن خلأ ایجاد شده در اقتصاد مقاومتی فعالیت شایانی دارد.

فعالیت بسیج خواهران در مسیر رفع خلأ اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، لیلا حیدری ظهر امروز در همایش قشر جامعه بسیج زنان قم، نقش زنان در تحولات سیاسی و انقلابی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: حضور گسترده زنان در عرصه‌های گوناگون را نباید نادیده گرفت و نسبت به نقشی که در تحولات اجتماعی دارند شک کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اگر زنان در برنامه‌ای آگاهانه حضور موثری داشته باشند بدون شک آن حرکت به موفقیت بدل شده و موجب پیشرفت در آن برنامه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه بسیج خواهران نخستین و گسترده‌ترین سازمان فعال در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی - پژوهشی و فرهنگی کشور است تصریح کرد: این قشر به عنوان پرچم‌داران ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 هزار زن در پایگاه‌های مختلف اجتماعی مشغول به فعالیت هستند ابراز داشت: این مسئله نشان از جایگاه والای زنان در جامعه اسلامی دارد.

حیدری اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به زنان ارزش داد و برای ایشان یک جایگاه خاص در جامعه و خانواده تعریف کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج بانوان کشور به عنوان یکی از پایگاه‌های آماده در راستای تقویت بدنه کشور است که همواره در صحنه بوده و عمق این حضور را در جنگ تحمیلی می‌توان دید.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب قم به تبیین وظایف بسیج خواهران پرداخت و گفت: تلاش در مسیرهای اقتصادی و هموارسازی موانع از جمله وظایف این قشر است که خلأ ایجاد شده در اقتصاد مقاومتی را رفع می‌کند.

وی نقش بسیج خواهران در تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: این قشر در قالب حلقه شجره طیبه صالحین و اجرای طرح‌های چهره به چهره در تلاش است رسالت خطیر امر به معروف و نهی از منکر که مهم‌ترین آن رفع بدحجابی است را به صورت عمیق در جامعه عملیاتی کند.

وی افزود: در جوامع غیر اسلامی و غربی تلاش می‌شود با ایجاد حرکت‌های ضد مذهبی و تشکیل گروه‌های مذهبی زنان پاکدامن را از حضور در جامعه دور کرده و نهاد مقدس خانواده را از هم بپاشند.

حیدری خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان معتقد است ملتی که همه چیز را برای اهداف پاک خود و اسلام می‌خواهد، پیرو ولی فقیه و رهبر خود است و از مسیر ولایت و حق‌طلبی روی برنمی‌گرداند.

انتهای پیام/78005/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول