اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

خبرنگاران نخبگان و دیده‌بان‌های فرهنگی جامعه هستند

امام جمعه پلدختر گفت: قلم و دوربین خبرنگاران امروز خط مقدم جبهه و جنگ و این قشر هنرمندان و نخبگان دیده‌بان‌های فرهنگی جامعه هستند.

خبرنگاران نخبگان و دیده‌بان‌های فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران پلدختری در آستانه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی، یاد و خاطره این شهید والامقام عرصه اطلاع‌رسانی را گرامی داشت و گفت: رسالت خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین و پرمسئولیت است.

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت و طاقت فرسا و حساس است، گفت: خبرنگاران قشری پویا، فعال و زحمتکش در جامعه هستند که رسالت عظیمی در احقاق حقوق مردم و رساندن پیام مردم به گوش مسئولان را بر‌عهده دارند و صادقانه در راستای آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می‌کنند.

وی خبرنگاران را امین و صادق در روای اخبار دانست و افزود: اصحاب رسانه پیام آوران دانستنی‌ها در هر جامعه‌ای هستند و اکثریت جامعه آنها را درک نمی‌کنند و درک ارزش کار خبرنگاران نیازمند ارتقا و رشد فکری جامعه است. 

‌لروند با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیر آگاه‌سازی مردم را عهده‌دار هستند، از خبرنگاران به عنوان دیده بانان توسعه شهرستان پلدختر یاد کرد و خواستار حمایت مسئولان از اصحاب رسانه شد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خبرنگاران باید حق‌گرا باشند، گفت: صحاب رسانه باید مسائل اساسی و زیربنایی جامعه را پیگیری کنند.

وی افزود: خبرنگاران هنرمندان و نخبگان جامعه هستند که با سعی و تلاش فراوان و شبانه روزی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام فعالیت‌های شایانی انجام می‌دهند. 

‌لروند خبرنگاران را پیام رسانان صدیق جامعه دانست و تصریح کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف در تنویر و مهندسی افکار عمومی نقش بسزایی دارند و در این مسیر با‌ آگاه کردن مردم موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان را فراهم می‌کنند. 

امام جمعه پلدختر گفت: خبرنگاران قدر و منزلت حرفه خود را بدانند و در این جایگاه برای خدمت به مردم، خدمات خداپسندانه‌ای ارائه کنند.

وی افزود: خبرنگاران تلاش فراوانی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و درست به ویژه در راه رشد، توسعه و آبادانی کشور انجام می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پلدختر روز خبرنگار را  پیشاپیش به تمام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی از جمله خبرنگاران شهرستان پلدختر تبریک گفت و برای آنها آرزوی سلامتی و رعایت حق و انصاف را در اطلاع‌رسانی کرد.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول