اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

اخبار کوتاه جشنواره امام رضا(ع)

ارسال ۳۲۰۰ خاطره رضوی به دبیرخانه/ مهلت جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی تا ۳۰ مردادماه سال جاری تمدید شد.

ارسال ۳۲۰۰ خاطره رضوی به دبیرخانه/ مهلت جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)،‌ مهدی قیصری نیک دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت: با توجه به درخواست برخی از پژوهشگران، نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، مهلت ارسال آثار تا 30 مردادماه تمدید شد و بر اساس این، تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ فوق به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان این که ششمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در چهار بخش کتاب، پایان‌نامه، ناشر و آثار شایسته چاپ برگزار می‌شود، تصریح کرد: آثار ارسالی در هر یک از بخش‌های چهارگانه، باید در یکی از دو موضوعِ امام رضا علیه‌السلام و خاندان آن حضرت (حضرت جوادالائمه، حضرت حسین بن موسی‌الکاظم، حضرت احمد بن موسی‌الکاظم [‌شاه‌چراغ‌] علیهم‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها) بوده و طی سال‌های 1391 و 1392 منتشر شده باشند.

نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه این جشنواره به نشانی http://ketabsal.aqlibrary.ir مراجعه کنند.

 

* بیش از 3200 خاطره از زیارت ثامن الحجج(ع) به جشنواره امام رضا(ع) رسید

 جشنواره خاطرات رضوی از سری جشنواره‌های 16 گانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به میزبانی استان قم برگزار می‌شود،

محمد مخلصی دبیر جشنواره خاطرات زیارت رضوی از آغاز مرحله‌ ارزیابی اولیه‌ آثار رسیده خبر داد و گفت: در مرحله‌ اول آثار از لحاظ شرایط عمومی مورد بررسی قرار می گیرند و سپس داوری نهایی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی ارزیابی آثار به صورت حضوری و طی چند روز آینده توسط داوران انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه جشنواره سراسری «خاطرات زیارت رضوی»  16 شهریورماه همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول