اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یک منبع آگاه در وزارت خارجه مصر در گفت‌وگو با فارس افشا کرد

«محمد کامل عمرو» به علت قطع روابط قاهره با دمشق استعفا کرده بود

یک منبع آگاه در وزارت خارجه مصر موضوع استعفای وزیر خارجه سابق این کشور یک روز پس از تصمیم «محمد مرسی» مبنی بر قطع روابط با سوریه را افشا کرد.

«محمد کامل عمرو» به علت قطع روابط قاهره با دمشق استعفا کرده بود

یک منبع آگاه در وزارت خارجه مصر که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره با بیان اینکه وزیر خارجه سابق یک روز پس از تصمیم رئیس جمهور برای قطع روابط سوریه استعفا کرده بود؛ گفت: محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر و هشام قندیل نخست وزیر کابینه مرسی از محمد کامل عمرو خواستند که موضوع استعفایش را تا زمان بررسی آن مسکوت بگذارد و سخنی از آن به میان نیاورد یعنی تا زمان برگزاری تظاهرات 30 ژوئیه.

وی با بیان اینکه وزیر خارجه مصر از سیاست‌های مرسی بویژه کمرنگ کردن نقش وزارت خارجه رضایت نداشت، افزود: تصمیم مرسی در قطع روابط قاهره با دمشق خشم کامل عمرو را بر انگیخت.

این منبع با اشاره به فراخوان‌ها برای برگزاری تظاهرات 30 ژوئیه تاکید کرد که وزیر خارجه سابق مصر وقتی ملت را به پا خاسته دید؛ تصمیم گرفت که از سمتش استعفاء کرده و در کنار ملت قرار بگیرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول