اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز عمر دولت دهم

کلنگ احداث مسجد روستای رامه‏پایین به زمین زده شد / استاندار قول تأمین مصالح داد

کلنگ مسجد روستای رامه‏پایین در استان سمنان در آخرین روز عمر دولت دهم زده شد و استاندار سمنان نیز قول تأمین مصالح برای ساخت آن را به روستائیان داد.

کلنگ احداث مسجد روستای رامه‏پایین به زمین زده شد / استاندار قول تأمین مصالح داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، در حاشیه بازدید استاندار سمنان از روستاهای رامه پایین و بالا و چهار طاق و همچنین روستاهای قالیباف و ارجنه، به مسائل و مشکلات موجود در این دو شهرستان رسیدگی شد.

عباس رهی همچنین در بازدید از روستای رامه پایین، کلنگ مسجد این روستا را بر زمین زد و قول تأمین مصالح به مبلغ 500 میلیون ریال برای ساخت مسجد را داد.

با دستور استاندار سمنان در خصوص حل مشکل مخابرات نیز مقرر شد تا پایان سال 92 ارتباط مخابرات این منطقه برقرار شود.

همچنین مصوب شد؛ برای برق‏‌دار شدن روستای ارجنه به سرعت بررسی کارشناسی انجام شده و روستای ارجنه به هر طریق ممکن برق‏‌دار شود.

استاندار سمنان در این بازدید همچنین بر حل مشکل اشتغال جوانان این روستاها از طریق پرداخت تسهیلات توسعه باغات و کشاورزی و زنبورداری و .. تاکید کرد.

رهی با اشاره به حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم، از متقاضیان خواست برای گرفتن مشاوره و ارائه درخواست به وی مراجعه کنند.

استاندار سمنان همچنین در خصوص حل مشکلات مردم در خصوص برخی زمین‏ها که ملی اعلام شده و مردم مدعی آن هستند، با اشاره به حضور مدیران و مسئولان اداره کل منابع طبیعی و اداره کل محیط زیست استان، از کسانی که این مشکل را دارند خواست در همین بازدید مسئله را مطرح کنند تا پیگیری شود.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول