اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عذرخواهی استاندار سمنان از مردم:

بودجه اختصاص نیافت و مشکلات روی زمین ماند

استاندار سمنان ضمن عذرخواهی از مردم برای اجرا نشدن وعده‌‏های داده شده، گفت: متأسفانه بودجه اختصاص نیافت و مشکلات روی زمین ماند.

بودجه اختصاص نیافت و مشکلات روی زمین ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، استاندار سمنان در بازدید از روستاهای رامه پایین و بالا و چهار طاق و همچنین روستاهای قالیباف و ارجنه، مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم را برای رفع دغدغه‏‌های مردمی در این روستاها صادر کرد.

عباس رهی با حضور نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و به همراه فرماندار شهرستان آرادان و تعدادی از مدیران دستگاه‏‌های اجرایی استان، از روستاهای رامه پایین و رامه بالا، چهارطاق بازدید و مشکلات این روستاها و همچنین مشکلات روستاهای قالیباف و ارجنه را بررسی کرد.

وی در این بازدیدها با اشاره به اینکه در سال گذشته مصوباتی در خصوص حل مسائل و مشکلات این منطقه داشتیم ولی به دلیل عدم تخصیص مناسب بودجه که فقط 14 درصد بودجه تملک و دارایی تخصیص داده شد، پروژه‏‌های راه و آب و مخابرات این منطقه انجام نشد یا ناتمام ماند.

استاندار سمنان افزود: باید از مردم این منطقه عذرخواهی کنیم که هنوز این مشکلات حل نشده است.

رهی اظهار امیدواری کرد؛ با تأمین و تخصیص بودجه مربوطه در سال 92 و با پیگیری و جدیت مدیران و مسئولان و همراهی نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات این منطقه حل شود.

وی با اشاره به مصوب شدن اعتبار یک میلیارد تومان برای راه این منطقه اعلام کرد: مبلغ 500 میلیون تومان از طریق استانداری سمنان تامین خواهد شد و 500 میلیون تومان دیگر نیز از طرف اداره کل راه و ترابری تامین خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: همچنین مقرر شده است تا برای تامین آب منطقه نیز مبلغ 500 میلیون تومان توسط استانداری تامین و توسط آب و فاضلاب روستایی فعالیت‏ها پیگیری شود.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول