اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قمی‌ها هوای بدون گرد و غبار را تجربه می‌کنند

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به صاف بودن هوای قم در دو روز آینده گفت: قمی‌ها هوایی صاف و بدون گرد و غبار را در این مدت تجربه می‌کنند.

قمی‌ها هوای بدون گرد و غبار را تجربه می‌کنند

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: در دو روز آینده هوای استان صاف بوده و امشب مقداری وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای آینده افزود: دمای هوای امروز 42 درجه سانتی‌گراد بوده و فردا دمای هوا افزایش می‌یابد و ممکن است به 44 درجه سانتی‌گراد هم برسد.

قاضی اضافه کرد: پس فردا هم مانند فردا دمای هوا در 44 درجه سانتی‌گراد باقی می‌ماند و هوای پس فردا از امروز نسبتاً گرم‌تر است.

وی در ارتباط با وزش بادهایی که در 48 ساعت آینده به سمت استان می‌وزد بیان کرد: هنگام غروب شاهد کمی وزش باد هستیم ولی گرد و غباری را از سمت شمال غرب نخواهیم داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزایش ابر را پیش‌بینی کرد و گفت: امشب در سطح استان هوای ابری را شاهد هستیم و احتمال کاهش دما به دلیل افزایش ابر وجود دارد.

وی با اشاره به صاف بودن آسمان در استان در دو روز آینده اظهار داشت: هوا در فردا و پس فردا صاف پیش‌بینی می‌شود.

قاضی تصریح کرد: امروز جهت وزش باد غربی است و هوا نیز مقداری نسبت به روزهای اخیر صاف‌تر است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در رابطه با شدت گرد و غبار در 48 ساعت آینده اظهار کرد: در دو روز آینده به دلیل کاهش وزش باد شاهد گرد و غبار نخواهیم بود.

انتهای پیام/2258/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول