اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تجارت،خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان:

تجربه و تخصص در امور بازرگانی دولت دهم نبود

رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تجربه و تخصص کافی در زمینه امور بازرگانی در دولت دهم مشاهده نشد.

تجربه و تخصص در امور بازرگانی دولت دهم نبود

جعفر ذره‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت دهم اظهار داشت: تجربه و تخصص در امور بازرگانی یک امر حیاتی است، اگر قرار باشد کسی در زمینه بازرگانی در کشور مسئولیتی بزرگ را قبول کند باید تجربه و تخصص کافی در زمینه بازرگانی را داشته باشد.

رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه گفت: ای کاش افرادی که در زمینه بازرگانی در کشور دارای مقامی بودند تجربه و تخصص کافی را داشتند.

این مسئول تصریح کرد: در دولت‎های نهم و دهم در زمینه صنعت و تجارت مشورت‌های کاربردی با بزرگان این عرصه‎ها انجام نگرفت که این خود ضربه به اقتصاد کشور وارد کرد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان در دولت‎های نهم و دهم بخش خصوصی را به عنوان یکی از مشاوران مهم اقتصادی خود می‎دانستند و در تصمیم‎گیری‎های عمده خود به شرایط بین‌المللی توجه بیشتری داشتند به طور حتم وضع اقتصاد کشور بسیار بهتر از وضع کنونی بود.

* قانون بخش خصوصی را مشاور سه قوه قرار داده است

رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد: بر اساس قانون سه قوه باید از بخش خصوصی جهت تصمیم گیری‎های خود مشاوره بگیرند.

ذره‌بینی اذعان داشت: امیدواریم دولت جدید با استفاده از مشاوران اتاق بازرگانی و بخش خصوصی ارزیابی درستی از وضعیت اقتصادی کشور پیدا کند و بتواند مشکلات کشور را سریع‎تر حل کند.

انتهای‎پیام/63015/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول