اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

کارمند امین شهرداری مال گمشده را به صاحبش بازگرداند

کارمند امانتدار شهرداری اردبیل مال گمشده را به صاحبش بازگرداند.

کارمند امین شهرداری مال گمشده را به صاحبش بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، کارمند معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل مال گمشده که شامل کیفی حاوی یک دستگاه لپ تاپ و  مدارک شخصی و اداری بود به صاحبش بازگرداند.

نادر عباس‌زاده در این خصوص اظهار داشت: صبح هنگام با مراجعه به اداره در بین راه شاهد افتادن کیفی از یک خودرو بودم اما به دلیل حرکت سریع خودروها در اتوبان دقیقاً متوجه نشدم این کیف متعلق به کدام خودروی عبوری است.

وی عنوان کرد: بلافاصله توقف کرده و کیف مذکور را برداشتم و متوجه شدم محتوی یک دستگاه لپ تاپ، هارد همراه و مدارک شخصی و اداری است که با دیدن نقشه پروانه موجود در این کیف و مشاهده مشخصات مالک به اداره نظام مهندسی ساختمان استان مراجعه کردم و از روی مشخصات مالک این نقشه و پس از تماس با مهندس ناظر مربوطه توانستم فرد مال باخته را پیدا کنم و کیف حاوی لپ تاپ و مدارک را تحویل وی دهم.

کارمند شهرداری اردبیل افزود: همان روز از اداره مرخصی گرفتم و پس از برقراری تماس با صاحب کیف با وی قرار گذاشته و نهایتاً کیف محتوی لپ تاپ و مدارک شخصی و اداری را به صاحبش تحویل دادم.

عباس‌زاده با ابراز خرسندی از این عمل ادامه داد: در برخورد اول با صاحب کیف که خود کارمند یکی از ادارات استان بود متوجه شدم که وی از بابت گم شدن مدارک شخصی و اداری خود بسیار ناراحت بود و با مشاهده این کیف ضمن تشکر و قدردانی، بی‌اندازه ابراز خوشحالی کرد.

وی با بیان این‌که در همه حال باید رضای خداوند را در نظر بگیریم، گسترش روحیه امانتداری در بین مردم جامعه را موجب دلگرمی عموم و احساس امنیت روانی بیشتر در جامعه خواند و گفت: در چنین شرایطی کافی است خودمان را جای فرد مال باخته بگذاریم بنابراین انتظار امانتداری از فرد یابنده مال را خواهیم داشت.

راننده پارس‌آبادی طلای جامانده را به صاحبش برگرداند

در پارس‌آباد نیز راننده امین و مومنی که مقداری طلا در داخل تاکسی‌اش جا مانده بود با اطلاع به واحد تاکسیرانی منطقه و پیگیری موضوع طلای جامانده را به صاحبش برگرداند.

این راننده که عمل نیک و خداپسندانه خود را ناشی از احساس وظیفه و وجدان کاری اعلام کرد بعد از بازگرداندن طلای جامانده از طرف تاکسیرانی و مالک وسایل گمشده مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/62004/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول