اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد

دستگیری 8 سارق حرفه‌ای در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری 8 سارق حرفه‌ای در یاسوج خبر داد.

دستگیری 8 سارق حرفه‌ای در یاسوج

علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اجرای طرح ویژه ارتقاء امنیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان در سطح مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: در اجرای این طرح هشت سارق حرفه‌ای و 30 متهم تحت تعقیب مقامات قضایی و پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه به تشریح نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پرداخت و گفت: در اجرای این طرح مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر توسط یگان‌های تابعه نیز پاکسازی شدند.

وی، در ادامه به کشف مقادیری مواد مخدر، مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان در حین اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بویراحمد خبر داد.

کاشانی ادامه داد: در سه روز گذشته 45 دستگاه وسیله نقلیه متخلف حین تردد در خیابان‌های شهر یاسوج توسط ماموران انتظامی متوقف و پس از اعمال قانون روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: طی چهار روز گذشته در مجموع  تعداد هشت سارق حرفه‌ای دستگیر که در مجموع 15 پرونده سرقت کشف و 30 متهم تحت تعقیب مقامات قضایی و پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

این مسئول با تاکید بر این‌که پیشگیری بهتر از درمان است، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی دست سارقان و هنجارشکنان را از تعدی به اموال خود کوتاه و در صورت ضرورت و نیاز از تلفن 110 کمک بگیرند.

انتهای پیام/82011/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول