اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان

بارش‌های رگباری در نواحی جنوبی و ساحلی شدت می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امشب بارش‌های رگباری در نواحی جنوبی و ساحلی سیستان و بلوچستان شدت می‌گیرد.

بارش‌های رگباری در نواحی جنوبی و ساحلی شدت می‌گیرد

مرتضی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امروز در شهرهای شمالی تداوم وزش باد نسبتا شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: کاهش شدت وزش باد برای دو روز آینده و مجدداً افزایش شدت وزش باد از روز سه شنبه برای منطقه سیستان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در نواحی ساحلی و برخی از ارتفاعات مرکزی رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد از بعد از ظهر امروز آغاز و تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

فرجی بیان کرد: باتوجه به تشدید بارش‌های رگباری آبگرفتی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی و تند بادهای موقتی در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود اضافه کرد: امروز و فردا در نواحی جنوبی و مرکزی کاهش دو تا پنج درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول