اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اراضی استان سمنان خبر داد

موافقت با واگذاری 310 هکتار از اراضی ملی در سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از موافقت کمیسیون طرح‏های غیرکشاورزی با واگذاری 310 هکتار زمین از اراضی ملی و مورد درخواست به متقاضیان خبر داد.

موافقت با واگذاری 310 هکتار از اراضی ملی در سمنان

جعفر مرادی‏حقیقی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: دومین جلسه کمیسیون طرح‏های غیر کشاورزی موضوع ماده 21 دستورالعمل واگذاری اراضی دولتی و ملی برای رسیدگی به درخواست‏های مجریان طرح‏های صنعتی، خدماتی و دیگر طرح‏های غیر کشاورزی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، 38 فقره پرونده مربوط به متقاضیان اراضی ملی مطرح و برای آنها از طریق اعضای کمیسیون تصمیم‏‌گیری شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: با نظر اعضای کمیسیون، با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست به تعداد 15 فقره از پرونده‌‏ها به مساحت 3 میلیون و 102 هزار و 429 متر مربع موافقت شد.

مرادی‏‌حقیقی گفت: این اراضی برای احداث استخر ذخیره آب، حفر چاه، احداث اردوگاه، مجتمع خدماتی رفاهی، کارگاه توسعه نمک‏‌کوبی، دانه‏‌بندی شن و ماسه در شهرستان‏های دامغان، سمنان، گرمسار و شاهرود واگذار شد. 

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین با نظر اعضای کمیسیون، با انتقال سند قطعی عرصه برای یک فقره از پرونده‏‌هایی که طرح آنها به بهره‌‏برداری رسیده بود، به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع موافقت شد.

مرادی‏‌حقیقی یادآوری کرد: تعیین میزان اجاره، تمدید قرارداد اجاره، بررسی و ارزیابی از دیگر تصمیمات اعضای کمیسیون در دومین جلسه کمیسیون طرح‏های غیرکشاورزی بود.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول