اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ایلام خبر داد

16 کشته و زخمی در حوادث رانندگی 72 ساعت گذشته ایلام

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: حوادث رانندگی رخ داده در محورهای مواصلاتی و معابر برون‌شهری استان ایلام طی 72 ساعت گذشته 5 کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت.

16 کشته و زخمی در حوادث رانندگی 72 ساعت گذشته ایلام

فضل الله شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در 72 ساعت گذشته و در چهار حادثه رانندگی مرگ‌بار در شهرستان‌های ایلام، ایوان و سیروان 5 نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: اولین حادثه روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه موتورسیکلت سبب مرگ راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در حادثه دیگر که در محور ارتباطی حمین، در شهرستان چرداول، به وقوع پیوست واژگونی خودروی پراید مرگ یکی از سرنشینان این وسیله نقلیه را رقم زد.

شیری تصریح کرد: در دو حادثه دیگر که در شهرستان‌های ایوان و چرداول به وقوع پیوست به ترتیب یک عابر پیاده و راننده یک دستگاه کامیون جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس‌راه استان ایلام گفت: تعداد 6 فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های برون شهری استان به وقوع پیوسته است که در نتیجه 11 نفر از هم استانی‌های ایلام مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را مهمترین عامل این تصادفات عنوان کرد و ادامه داد: به علت کوهستانی بودن معابر و وجود پیچ‌های زیاد و عرض کم جاده‌ها بیشترین نوع تصادفات واژگونی و خروج از جاده است.

شیری به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه، خودداری از سبقت غیرمجاز و رعایت حق تقدم از وقوع هرگونه حادثه دلخراش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2246/ی30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول