اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز سنقر:

دسترسی روستاهای دورافتاده به کتابخانه مورد توجه قرار گیرد

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان سنقرو کلیایی گفت: دسترسی آسان مردم روستاهای محروم و دورافتاده به کتابخانه را امری لازم خواند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

دسترسی روستاهای دورافتاده به کتابخانه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیروس سرحدی صبح امروز در نشست چهارمین انجمن خیرین کتاب‌خانه‌ساز شهرستان سنقرو کلیایی، حضرت علی(ع) را اسوه عدالت، تقوا و مردانگی خواند و گفت: ما در تمام امور و شئون زندگی خود باید به این بزرگوار اقتدا کنیم.

رئیس انجمن خیرین کتاب‌خانه‌ساز سنقرو کلیایی دسترسی آسان مردم روستاهای محروم و دورافتاده به کتاب‌خانه را امری لازم خواند و ادامه داد: این از مهم‌ترین مسائلی است که باید در دستور کار انجمن خیرین کتاب‌خانه‌ساز قرار گیرد و تحقق این امر در گرو حمایت مسئولان و کمک نیکوکاران است.

در ادامه این مراسم، عضو شورای کتاب کودک تهران با اشاره به آیه 164 سوره آل عمران در مورد تزکیه و تعلیم حکمت به مردم توسط پیامبر(ص) به بیان اهمیت و جایگاه موضوع کتاب و کتاب‌خوانی پرداخت و گفت: قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی انسان را در راه نجات از ضلالت و گمراهی هدایت می‌کند.

علی‌اصغر ایزدی برای گسترش رونق انجمن خیرین کتاب‌خانه‌ساز به دعوت از بانوان، معلمان، نویسندگان، شاعران و دانش‌آموزان ممتاز اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان با حضور نویسندگان کشوری و تعامل و همکاری بیش‌تر با شورای کتاب کودک و کانون پرورش فکری تهران در راستای این رونق و گسترش مؤثر است.

در پایان این جلسه، اعضاء به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و موضوعاتی چون بازدید اعضاء انجمن خیرین از کتاب‌خانه روستایی و روستاهای پرجمعیت فاقد کتابخانه، دعوت از بانوان خیر و برگزاری جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان با دعوت از نویسندگان مطرح کشوری به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول