اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها مشخص شد

درخشش دانش‌‏آموزان شاهرودی در طرح «آیه‏‌های تمدن» استان سمنان

دانش‌‏آموزان شاهرودی در طرح آیه‏‌های تمدن بسیج دانش‌‏آموزی استان سمنان عناوین برتر استان را کسب کردند.

درخشش دانش‌‏آموزان شاهرودی در طرح «آیه‏‌های تمدن» استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس علمی پژوهشی بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود با اعلام این خبر در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دانش‏‌آموزان بسیجی شرکت‏‌کننده در آزمون تعیین سطح طرح آیه‏‌های تمدن بسیج دانش‏‌آموزی در سطح استان سمنان عناوین نخست را کسب کردند.

علی شیرزاد افزود: بیش از 500 نفر از دانش‌‏آموزان پسر شاهرود در مقاطع مختلف تحصیلی در آزمون تعیین سطح آیه‏‌های تمدن سازمان بسیج دانش‌‏آموزی شرکت کردند که مقام‏های اولی استان را در مقاطع مختلف کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: محمدحسین شریف‏‌نیا در مقطع دوم راهنمایی در بین 702 شرکت‏‌کننده استان سمنان مقام اول را کسب و در کشور بین 40 هزار و 607 نفر رتبه 70 را به خود اختصاص داد.

رئیس علمی پژوهشی بسیج دانش‏‌آموزی شاهرود تصریح کرد: در مقطع پایه سوم راهنمایی نیز نیما جمالی در بین 533 شرکت‏‌کننده در استان مقام اول و در کشور رتبه هفت را کسب کرد.

شیرزاد اظهار کرد: در پایه ششم ابتدایی نیز دو نفر رتبه دوم استان از مجموع 537 نفر و در رشته ریاضی سال دوم متوسطه نیز یک نفر رتبه دوم استان از بین 184 نفر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این اولین مرحله آزمون تعیین سطح آیه‏‌های تمدن برای شناسایی دانش‌‏آموزان ممتاز تحصیلی برای حضور در این طرح بود، خاطرنشان کرد: با توجه به رتبه‏‌بندی شرکت‏‌کنندگان در این آزمون و با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی افراد با توجه به سهمیه تعدادی از این دانش‌‏آموزان برای حضور در طرح آیه‏‌های تمدن بسیج دانش‌‏آموزی انتخاب می‏‌شوند.

رئیس علمی پژوهشی بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود بیان کرد: طرح آیه‏‌های تمدن با هدف حمایت از دانش‌‏آموزان ممتاز علمی بسیجی در سطح کشور اجرا می‏‌شود و شرکت‏‌کنندگان بعد از قبولی در طرح بورسیه سازمان بسیج برای رسیدن به مقاطع عالی تحصیلی و شغلی خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول