اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هنرمندان شاهرود

نماهنگ و نمایش نمادین «دختران بهشت» تولید شد

نماهنگ و نمایش نمادین «دختران بهشت» به همت هنرمندان شاهرودی تولید شد.

نماهنگ و نمایش نمادین «دختران بهشت» تولید شد

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: در پی اجرای نماهنگ و نمایش نمادین گروه دختران بهشت کانون بسیج هنرمندان شاهرود، از اجرای این گروه اظهار رضایت شد و از پس، این آثار می‏تواند اجرا داشته باشد.

عباس اعتماد با اشاره به تمرینات این گروه ابراز کرد: این نماهنگ با مضمون پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع)، در طی 11 جلسه تمرین به مرحله اجرا رسید و اعضای گروه دختران بهشت که از بسیجیان فعال کانون بسیج هنرمندان شاهرود هستند، با جدیت تلاش کردند و به نتیجه مطلوب رسیدند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود افزود: هدفمان از اجرای این برنامه نه جنبه‏‌های مادی بود نه شهرت و توجه به شخص خاصی، بلکه کسب رضایت خدا و ائمه اطهار (ع) برای ما اهمیت بسیار داشت.

اعتماد تصریح کرد: این برنامه با فقر امکانات اجرا شد؛ هنرمندان این گروه بسیجی‏‌وار و با دهان روزه از صبح تا آستانه اذان مغرب از حداقل امکانات، استفاده حداکثری بردند.

مسئول گروه دختران بهشت تأکید کرد: برای اجرای این کار نمایشی، نیازمند احساس خاص و معنوی بودیم که در طی تمریناتی که در نمازخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد، به این حس رسیدیم احساس کار را از فضای معنوی نمازخانه گرفتیم.

اعتماد با اشاره به استقبال مردم از این برنامه گفت: اثرات مثبت و معنوی این کار در وهله اول در زندگی دختران بهشت ایجاد شود و با توجه به استقبالی که عموم مردم از این برنامه داشتند، امیدواریم تأثیرات به‏‌سزایی بر مخاطب بگذارد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول