اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

متصدیان فرهنگی کشور به اشاعه فرهنگ بسیج توجه کنند

امام جمعه مهدیشهر گفت: اشاعه فرهنگ بسیج در جامعه مستلزم اهتمام جدی متصدیان فرهنگی کشور است.

متصدیان فرهنگی کشور به اشاعه فرهنگ بسیج توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی صبح امروز در فراخوانی نیروهای گردان‌المهدی مهدیشهر در ماه مبارک رمضان با اشاره به روحیات خاص بسیجیان، اظهار کرد: بسیجیان نشان داده‌‏اند که مرد کارزار و مقابله با مشکلات هستند و این خاصیت را بارها در علم، جهاد و فداکاری نشان داده‏‌اند.

وی افزود: سخن گفتن برای بسیجیان روحیه‏‌ای خاص می‏‌خواهد؛ چرا که بسیجیان مرد عمل هستند و برای انجام وظایفشان منتظر نمی‏‌مانند.

امام جمعه مهدیشهر بیان کرد: اخلاص شاخصه این مردان است و خدا را شاکریم که بسیجیان امروز در سایه‏‌سار ایران اسلامی برای انجام کارهای بر زمین مانده سر از پا نمی‏‌شناسد.

بارانی رمز دوام این نعمت الهی را مداومت در عمل صالح و مراقبت از نفس برشمرد و گفت: احترام به پدر و مادر، اهتمام به نماز اول وقت و پرهیز از غرور راهکارهای طلایی موفقیت در زندگی هستند.

وی اشاعه فرهنگ بسیج را از وظایف دست‏‌اندرکاران فرهنگی کشور برشمرد و افزود: چنانچه یگانی در مهارت‏های نظامی بهترین مرتبه را داشته باشد، ولی در بعد معنوی ضعیف عمل کند؛ آنجا که حرف ماندن است، همه می‌‏روند.

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: اگر موفقیت‏های یک یگان نظامی به واسطه حرکت درست این یگان در راستای جلب رضای حضرت حق و دوری از ریا باشد، شکست در قاموس مردان این یگان معنا ندارد؛ اینجاست که ضرورت اشاعه فرهنگ کار مخلصانه بسیج برای دیگر ارکان جامعه معنا می‏‌یابد.

بر اساس این گزارش، گردان المهدی (عج) مهدیشهر با هدف حفظ آمادگی و ارتقای توان جسمی و روحی بسیجیان اقدام به فراخوانی نیروهای خود کرد.

گفتنی است؛ با وجود قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و هوای گرم و طاقت‏‌فرسای تابستان، نیروهای این گردان در کوتاه‏ترین زمان سازمان‌دهی شده و نسبت به وظایف و ماموریت‏‌هایشان آگاهی یافتند.   

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول