اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اسرائیل خطر بزرگی برای دنیاست/ دست صهیونیست‏ها در بسیاری از ناامنی‏ها دیده می‏شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اسرائیل بدون تردید خطر بزرگی برای دنیا است و امروز دست صهیونیست‏ها در بسیاری از ناامنی‏ها دیده می‏شود.

اسرائیل خطر بزرگی برای دنیاست/ دست صهیونیست‏ها در بسیاری از ناامنی‏ها دیده می‏شود

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم بام ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: امام راحل با تیزبینی و هوشمندی خاصی که نسبت به مسائل داشتند، در بسیاری از موارد تدابیری را اتخاذ کردند که امروز ابعاد عمیق آن را درک می‏کنیم؛ اینک می‏فهمیم که این تدابیر چه نقشی در جهان اسلام و نظام اسلامی داشته است.

وی یکی از این تدابیر را نامگذاری روز جهانی قدس برشمرد و خاطرنشان کرد: چون اسرائیل برای تحقق اهداف خاصی همچون ایجاد اختلاف بین مسلمانان و کشورهای اسلامی و غارت منابع طبیعی کشورهای مسلمان شکل گرفته است، بنابراین امام خمینی (ره) از ابتدای پیروزی انقلاب، مبارزاتشان را علیه اسرائیل شروع کردند.

 

حضرت امام بسیاری از توطئه‏های اسرائیل را خنثی کردند

فرماندار شهرستان دماوند افزود: حضرت امام همواره در مقابل صهیونیست‏ها ایستادگی و بسیاری از برنامه‏ها و توطئه‏های اسرائیل را خنثی کردند.

افشارنادری در ادامه ضمن تأکید بر اینکه نام‏گذاری این روز جهانی زمینه وحدت مسلمانان و آزادی‏خواهان جهان را فراهم کرده است، تصریح کرد: راهپیمایی‏هایی که در کشورهای اسلامی برای آزادی قدس اتفاق می‏افتد، باعث می‏شود تا مردم نسبت به توطئه‏ها و ترفندهای کوتاه‏مدت و بلندمدت رژیم صهیونیستی در منطقه بصیرت پیدا کنند.

وی تصریح کرد: همین امر باعث می‏شود تا اسرائیل نتواند اهداف خود را در منطقه محقق کند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اسرائیل نه تنها غاصب است و بسیاری از مسلمانان را آواره کرده بلکه خطر بزرگی برای منطقه و همچنین دنیا محسوب می‏شود.

 

دست صهیونیست‏ها در بسیاری از ناامنی‏ها دیده می‏شود

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز دست اسرائیل در بسیاری از ناامنی‏هایی که در دنیا به وجود می‏آید، دیده می‏شود.

افشارنادری گفت: این راهپیمایی‏ها به جهانیان این پیام را می‏دهد که رژیم صهیونیستی رژیمی است که ناامنی به وجود می‏آورد و تهدید بزرگی برای امنیت دنیاست.

فرماندار شهرستان دماوند با توضیح اینکه در سطح شهرستان دماوند هر ساله با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس روبه‏‌رو می‏شویم، خاطرنشان کرد: امسال مردم بیش از سال‏های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشتند و این قابل قدردانی است.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول