اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گزارش حادثه 22 بهمن قم به رئیس مجلس ارائه شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گزارش کامل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد عوامل ایجاد حادثه 22 بهمن ماه سال گذشته در قم تحویل رئیس مجلس شد.

گزارش حادثه 22 بهمن قم به رئیس مجلس ارائه شد

صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه گزارش کامل و نهایی کمیسیون امنیت ملی به رئیس مجلس تحویل داده شد، اظهار کرد: در حین سخنرانی رئیس مجلس در 22 بهمن ماه سال گذشته اتفاق‌های ناگواری رخ داده بود.

وی افزود: حوادث اتفاق افتاده در سخنرانی رئیس مجلس در 22 بهمن سال گذشته در قم توسط کمیته تحقیق حادثه مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد تحقیق قرار گرفت و به اتمام رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این گزارش به رئیس مجلس ارسال شده است، تصریح کرد: کمیته تحقیق پس از بررسی‌های مستمر و دقیق، دستگاه‌های مسئول در استان قم را مقصر دانست.

وی اضافه کرد: استاندار قم به عنوان رئیس شورای تأمین این استان و چند نهاد دولتی در ارائه ندادن اطلاعات لازم درباره موضوع گزارش و عدم توانایی از پیشگیری وقوع آشوب مقصر شناخته شدند.

نعیمی‌رز، با تأکید بر اینکه یک نسخه از این گزارش نیز خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از رئیس مجلس خواست تا اقدام‌های قانونی را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سال گذشته که برای حضور و سخنرانی در روز 22 بهمن به قم رفته بود با شعارها و اقدام‌های ناخوشایندی مواجه شد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول