اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

بیداری اسلامی، رهایی قدس شریف را تسریع می‌بخشد

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: بیداری اسلامی رهایی قدس شریف را تسریع می‌بخشد.

بیداری اسلامی، رهایی قدس شریف را تسریع می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) مهدی مهدوی‌نژاد در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مسئله قدس و فلسطین بر اساس گفتمان و فرهنگ حضرت امام تنها یک قطعه مقدس جغرافیایی نیست بلکه تقابل دو فرهنگ، دو گفتمان و دو عقیده یعنی تقابل مستضعفین و مستکبرین است.

وی گفت: روز قدس روز آگاهی ملت‌ها و مستضعفین جهان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و افزون‌طلبی‌های نامشروع مستکبرین است و امام کبیرمان به عنوان پرچم‌دار مبارزه با استبداد و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با نامگذاری روز قدس خط مبارزه و مقابله مستضعفین در برابر مستکبرین عالم را برای همیشه تاریخ ترسیم کردند.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: اینک اندیشه پاک امام راحل و عظیم‌الشان به عنوان خط ایستادگی در برابر باطل و نبرد و پیکار با غارتگران و چپاولگران و زورگویان عالم، متجاوزان بشریت به عنوان شجره طیبه در قلب مسلمانان جهان غرق شده است که عطر شکوفه‌های آن مقاومت اسلامی و میوه‌های وصل آن بیداری اسلامی را به دنبال داشته است.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی امروز در پیکره کشور‌های اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان قرار گرفته و رویاهای آمریکا و اسرائیل را در ایجاد اسرائیل بزرگ و حاکمیت از نیل تا فرات بر باد داده است و مسلمانان جهان دریافته‌اند که تنها با تمسک بر اسلام و شعار «لا غربیه و لا شرقیه، اسلامیه اسلامیه» می‌توان در برابر قدرت‌های پوشالی ایستاد و تسلیم نقشه‌های آمریکایی صهیونیستی و زیاده‌خواهی‌های آنان نشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف ساختن امواج بیداری اسلامی اضافه کرد: دشمنان اسلام نتوانستند در مقابل این امواج بیداری اسلامی بایستند بنابراین تلاش می‌کنند که این امواج بیداری را منحرف کرده و مسلمانان را به جان هم بیندازند و ما امروز شاهد توطئه‌های برادرکشی در کشور‌هایی همچون مصر، تونس، عراق و سوریه هستیم که وحدت این امت‌ را نشانه گرفته‌اند.

فرمانده سپاه قم افزود: بنابراین همه مسلمانان و مستضعفان باید حول محور وحدت اسلامی با تمسک به اسلام و قرآن دست در دست هم داده و به سوی قله‌های پیروزی حرکت کنند.

وی گفت: اکنون ما شاهدیم که اوضاع رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که حتی مراکز مطالعاتی و رسانه‌ای غربی، خاورمیانه‌ای بدون اسرائیل را در آینده نزدیک خبر می‌دهند بنابراین رهایی قدس شریف از اشغالگران واقعیتی است که غیر قابل انکار است و بیداری اسلامی این حرکت را سرعت بخشیده است.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول