اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس:

تیزبینی امام (ره) سیاست صهیونیست‌ها را بر هم زد

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس گفت: تیز بینی و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری این روز باعث برهم زدن سیاست صهیونیست شد.

تیزبینی امام (ره) سیاست صهیونیست‌ها را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمدعلی اسفنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود.

وی به شکل‌گیری دولت یهودی در سال 1895 میلادی با منتشر نمودن اثری به نام کشور یهودی توسط تئودور هرتسل یهودی اشاره و تاکید کرد: با انتشار این کتاب در مجامع آمریکا و اروپایی تشکیل رژیم صهیونیستی کلید زده شد.

نماینده مردم شهرستان فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابتدای قرن هفدهم افزود: زمینه مهاجرت یهودیان به فلسطین در این قرن فراهم شد

این مسئول حمایت‌های دولت انگلیس و ایجاد خانه ملی یهودیان را گامی در این راستا بیان داشت و اضافه کرد: تیز بینی و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری این روز باعث برهم زدن سیاست صهیونیست شد.

همچنین مردم شهرداران با حضوری گرم و پرشورتر از سال گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند. حضور مردم روستاهای مجاور و کم مسافت تا شهرداران با شعار نوشته‌های خود گرمی خاصی به راهپیمایی داده بود.

در شهرهای بوئین میاندشت، افوس و شهر دامنه هم این راهپیمایی با حضور ائمه جمعه، بخشداران شهرداران انجام شد. همه اقشار مردم در سنین مختلف از پیر تا جوان و کودک با مشت‌های گره کرده خود فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دادند، حضور همه اقشار مختلف مردم گویای همبستگی و تعامل مردم همیشه در صحنه  مردم فریدن قهرمان بود.

توزیع کتاب‌های کودک با موضوع فلسطین و روز قدس بین کودکان شرکت‌ کننده و برپایی نقاشی کودکان  با موضوع روز قدس و اهدای جوایز در محل راهپیمایی از ابتکارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راهپیمایی بود

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول