اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

دارایی مردم فلسطین مشت‌های گره کرده و جیب‌های پر از سنگ است

امام جمعه سلسله گفت: دارایی مردم فلسطین مشت‌های گره کرده و جیب‌های پر از سنگ است و آنچه که باعث شده این مردم مظلوم فراموش نشوند، همین فریادهای مرگ بر اسرائیل و حضور مردم مسلمان در روز قدس است.

دارایی مردم فلسطین مشت‌های گره کرده و جیب‌های پر از سنگ است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با سایر جمعه‌ها در ماه مبارک رمضان متفاوت است و آن هم سنت حسنه و یادگار امام راحل به عنوان روز قدس است.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم روزه‌دار در راهپیمای روز قدس این روز را نماد مبارزه با مستکبرین و دفاع از مستضعفین دانست و افزود: دارایی مردم فلسطین مشت‌های گره کرده و جیب‌های پر از سنگ است و آنچه که باعث شده این مردم مظلوم را از فراموشی نجات دهد، همین فریادهای مرگ بر اسرائیل و حضور مردم مسلمان در روز قدس است و همین مشت‌های گره کرده روزه‌داران ددمنشی صهیونیست را به جهانیان ثابت نموده است.

امام جمعه سلسله افزود: علیرغم تحلیل‌های بی‌پایه و اساس و غلط مستکبرین در خصوص روز قدس و حمایت ایران از فلسطین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت ایران از فلسطین یک امر بنیانی و اعتقادی است که نشات گرفته از اعتقادات اسلامی و بر گرفته از مکتب و انقلاب اسلامی ماست و مختص به مرزهای ایران اسلامی نمی‌شود، بلکه یک طرح جهانی برای حمایت از مظلومان و آزادیخواهان است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های معظم له به دانشجویان خواستار همت همه متولیان عرصه علم و دانش در زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه دانش جویی و علم آموزی و علم‌افزایی شد.

گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی توسط گروه طالبان در افغانستان آخرین موضوعی بود که حجت‌الاسلام موسوی به آن پرداخت و در این زمینه گفت: انتخاب روز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نشان دهنده اهمیت نقش و کار خبرنگار در جامعه است.

امام جمعه سلسله افزود: بدون شک نقش و سرعت عمل خبرنگار در توسعه سیاسی و آبادانی منطقه خود بیشتر از مدیران است و نقشی اثر بخش در رفع محرومیت برای مردم دارند.

در نماز جمعه این هفته از فیروز اکبری خبرنگار خبرگزاری فارس در سلسله تقدیر شد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول