اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حاشیه‏های راهپیمایی فیروزکوه گزارش می‏دهد+تصاویر

از انجام حرکات نمایشی راپل تا برپایی نمایشگاه نقاشی قدس

هم‏زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با دیگر نقاط کشور، مردم ولایت‏مدار فیروزکوه یک‏صدا فریاد آزادی‏خواهی فلسطین و قدس شریف سر دادند.

از انجام حرکات نمایشی راپل تا برپایی نمایشگاه نقاشی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در آیینی باشکوه و با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه، انقلابی و مؤمن فیروزکوه از اقشار و گروه‏های مختلف، ندای حق‏خواهی و حق‏طلبی قدس شریف، نخستین قبله‏گاه مسلمان جهان و غریو انزجار از صهیونیسم جهانی، اسرائیل غاصب و استکبار در فیروزکوه طنین‏انداز شد.

در این اجتماع باشکوه زنان، مردان و کودکان در حالی که پرچم‏های فلسطین و لبنان و پلاکاردهایی با مضامین استکبارستیزی و حمایت از فلسطین در دست داشتند، یک‏صدا شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و . . .  را فریاد زدند.

حرکت خیل عظیم مردم در بلوار پاسداران شهر فیروزکوه از آستان مبارک امامزاده اسماعیل(ع) به عنوان مبدأ راهپیمایی آغاز شد.

راهپیمایان در طول مسیر دو کیلومتری این آستان تا مسجد امام حسین(ع) محل پایانی راهپیمایی، فریاد حق‏خواهی فلسطین و استمرار بر مقاومت سر دادند.

انجام حرکات نمایشی راپل، حضور شناسنامه‏دار هیئت‏های ورزشی با پلاکادرها و لباس‏های یک‏دست و متحدالشکل و برپایی نمایشگاه نقاشی در پایان مسیر، از جمله نکات بارز این راهپیمایی بود.

در این روز، قرار بود تا پاراگلایدرهای سپاه بر فراز مسیر راهپیمایی پرواز کنند و به توزیع بروشورهایی به مناسبت این روز اقدام کنند که به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید لغو شد.

همکاری نیروهای زحمت‏کش انتظامی و سپاه و پلیس راهنمایی و رانندگی در حفظ نظم و انضباط و امنیت راهپیمایان چشمگیر بود.

 

این مراسم با قرائت قطعنامه روز قدس در محل مسجد امام حسین(ع) خاتمه یافت و پس از آن راهپیمایان در صفوف به هم فشرده نماز عبادی - سیاسی جمعه به امامت حجت‌‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری، امام جمعه فیروزکوه شرکت کردند.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول