اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

رژیم صهیونیستی ریشه تمام فتنه‎ها در منطقه است

امام جمعه زابل گفت: رژیم صهیونیستی ریشه تمام فتنه‌ها و دسیسه‌ها در منطقه خاورمیانه است.

رژیم صهیونیستی ریشه تمام فتنه‎ها در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‎‎الاسلام سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی المهدی(عج) زابل اظهار داشت: از حضور پرشکوه مردم روزه‌دار، ولایتمدار و خوب زابل در راهپیمایی روز قدس تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز شما کار بزرگ انجام دادید افزود: امروز شما از مردم مظلوم فلسطین همدردی و حمایت کردید و باعث دلگرمی و باعث امیدواری آنها در مبارزه با اسرائیل غاصب تجاوزگر شدید.

خطیب جمعه زابل گفت: شما با شرکت در این راهپیمایی از حقوق مسلمانان و بی‌گناهانی که جوامع بشری در مقابل این ظلم و ستم سکوت کردند حمایت کردید.

این مسئول عنوان کرد: همه فتنه‌ها امروز در منطقه خاورمیانه بخاطر دسیسه‌ها و شیطنت‌های اسرائیل است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تعبیر به غده سرطانی در مورد رژیم صهیونیستی واقعا تعبیر درست است و اگر مسلمانان در مقابلش ایستادگی نکنند با بدتر از این حوداث و توطئه‌ها در منطقه مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دنیا در مقابل توطئه‎های استکبار بیدار شده‌ است گفت: مردم دنیا بیدار شده‌اند وامروز از اسرائیل در دیدگاه بشر به عنوان یک واژه تنفرآمیز از آن یاد می‌شود و هیچ امتیازی در کشورهای اسلامی ندارد.

امام جمعه زابل با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: یهود مدعی است که فرزند خداست کسانی که این ادعا را می‌کنند نمی‌توان از روی منطق با آنها صحبت کرد.

این مسئول ادامه داد: قرآن می‌فرماید "ای کسانی که ایمان آورده‌اید شما نباید یهود را دوست خود بگیرید" و کسی که قرآن اینگونه آن را توصیه می‌کند قابل معاشرت و دوستی نیست.

وی اذعان داشت: یهود قومی سنگدل و سخت دل است برخوردهایی که در فلسطین با کودکان و جوانان وزنان آنها می‌شود، شاهد این موضوع است.

راهپیمایی روز قدس راس ساعت 10:30 از میدان سقاء زابل با حضور پررنگ شیعه و سنی آغاز و راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و غیره خشم خود را در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‎های اسرائیل در فلسطین ابراز داشتند.

در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ای قرائت و مردم با بیان شعار "الله اکبر خامنه‌ای رهبر" بندهای آن را تایید کردند.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول