اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

بازتاب جهانی حمایت از قدس/ ۷

سانا: ده‌ها هزار ایرانی با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گزارشی از راهپیمایی امروز مردم ایران به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد، ده‌ها هزار ایرانی امروز پرچم‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند.

سانا: ده‌ها هزار ایرانی با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند

به گزارش فارس ، خبرگزاری رسمی سوریه با بازتاب راهپیمایی باشکوه مردم ایران در روز جهانی قدس نوشت: مردم تهران پایتخت ایران و 770 شهر این کشور امروز با برپایی راهپیمایی های گسترده در سراسر ایران حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین در جنگ و مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل تا آزاد سازی کامل خاک فلسطین اعلام کردند.

در تهران راهپیمایی های باشکوه انبوه شهروندان در چند مسیر به سوی میدان اصلی شهر در خیابان آزادی برپا بود و شرکت کنندگان در حالی که پرچم های ایران، فلسطین، لبنان و سوریه را در دست داشتند شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" سر می دادند.

خبرگزاری سوریه گزارش داد تظاهرات کنندگان ایران اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را محکوم و  پرچم های آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی را زیر پا لگدمال کردند.

به گزارش خبرگزاری سوریه تظاهرات کنندگان ایرانی همچنین با در دست داشتن پرچم سوریه شعارهایی در حمایت از دولت و ملت سوریه سر دادند و مداخلات آل سعود، رژیم قطر و شماری از کشورها در امور سوریه را محکوم کردند و از رژیم  های عربی خواستند به حقوق بشر در کشورشان احترام بگذارند.

خبرگزاری سوریه اعلام کرد مردم ایران سیاست های رژیم آل خلیفه در بحرین و اقدامات سرکوبگرانه این رژیم علیه شهروندان معترض این کشور را محکوم کردند.

سانا همچنین گزارش داد تظاهرات کنندگان ایرانی در شعارهای خود خواستار تحریم کالاهای صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین تا بازپس گیری حقوق مشروع فلسطینیان شدند.

به گزارش سانا مردم 770 شهر ایران نیز امروز با برپایی تظاهرات باشکوه به مناسبت روز جهانی قدس با ملت فلسطین در اعتراض علیه جرایم غیرانسانی رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کردند.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول